Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-81-016-04-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – POLO (AW1, BZ1) Vuosimalli: 11.17 – Moottori: 2.0 GTI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1010 / 870 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
879,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-81-017-01-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – ARONA (KJ7) Vuosimalli: 07.17 – Moottori: 1.0 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 930 / 930 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Skoda – KAMIQ (NW) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 930 / 930 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volkswagen – T-CROSS (C11_) Vuosimalli: 12.18 – Moottori: 1.0 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 930 / 930 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volkswagen – TAIGO (CS1) Vuosimalli: 09.21 – Moottori: 1.0 TSI (pois lukien 85kW) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 930 / 930 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
830,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-81-017-02-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – ARONA (KJ7) Vuosimalli: 07.17 – Moottori: 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1010 / 930 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Skoda – KAMIQ (NW) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 1.5 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1010 / 930 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volkswagen – T-CROSS (C11_) Vuosimalli: 12.18 – Moottori: 1.5 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1010 / 930 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volkswagen – TAIGO (CS1) Vuosimalli: 09.21 – Moottori: 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1010 / 930 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
830,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-81-018-03-22) Cupra, Seat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Cupra – LEON (KL1) Vuosimalli: 09.20 – Moottori: 1.4 TSI e-Hybrid (150kw system performance) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1055 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Seat – LEON (KL1, KU1) Vuosimalli: 09.20 – Moottori: 1.4 TSI e-Hybrid (150kw system performance) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1055 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Seat – LEON SPORTSTOURER (KL8) Vuosimalli: 03.20 – Moottori: 1.4 TSI e-Hybrid (150kw system performance) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1055 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Loppu toistaiseksi
1103,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-81-020-01-22) Seat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – TARRACO (KN2_) Vuosimalli: 09.18 – Moottori: 2.0 TSI 4Drive, 2.0 TFSI 4Drive, 2.0 TDI 4Drive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1250 / 1400 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi
Loppu toistaiseksi
1065,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-81-020-02-22) Seat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – TARRACO (KN2_) Vuosimalli: 09.18 – Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1160 / 1350 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi
Loppu toistaiseksi
1065,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-81-020-03-22) Seat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – TARRACO (KN2_) Vuosimalli: 09.18 – Moottori: 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1350 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi
Loppu toistaiseksi
1065,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-82-012-02-22) Toyota
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Toyota – COROLLA (_E12_) Vuosimalli: 11.01 – 02.07 Moottori: 1.4 VVTi, 1.6 VVTi, 1.8, 1.8 VVTLi TS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 970 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei Kiinan / Taiwanin markkinoille suunnattuihin malleihin Toyota – COROLLA COMBI (_E12_) Vuosimalli: 12.01 – 02.07 Moottori: 1.4 VVTi, 1.6 VVTi, 1.8 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 970 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei Kiinan / Taiwanin markkinoille suunnattuihin malleihin Toyota – COROLLA STUFENHECK / SALOON (_E12_) Vuosimalli: 11.01 – 07.07 Moottori: 1.4, 1.6, 1.8 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 970 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei Kiinan / Taiwanin markkinoille suunnattuihin malleihin Toyota – COROLLA VERSO (_E12J_) Vuosimalli: 09.01 – 05.04 Moottori: 1.4, 1.6, 1.8 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 970 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei Kiinan / Taiwanin markkinoille suunnattuihin malleihin
Loppu toistaiseksi
1151,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-82-012-03-22) Toyota
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Toyota – COROLLA (_E12_) Vuosimalli: 01.02 – 02.07 Moottori: 1.4 D, 2.0 D-4D Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 970 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei Kiinan / Taiwanin markkinoille suunnattuihin malleihin Toyota – COROLLA COMBI (_E12_) Vuosimalli: 12.01 – 02.07 Moottori: 1.4 D, 2.0 D-4D Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 970 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei Kiinan / Taiwanin markkinoille suunnattuihin malleihin Toyota – COROLLA STUFENHECK / SALOON (_E12_) Vuosimalli: 08.02 – 07.07 Moottori: 1.4 D-4D, 2.0 D-4D Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 970 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei Kiinan / Taiwanin markkinoille suunnattuihin malleihin Toyota – COROLLA VERSO (_E12J_) Vuosimalli: 09.01 – 05.04 Moottori: 1.4 D-4D, 2.0 D-4D Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 970 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei Kiinan / Taiwanin markkinoille suunnattuihin malleihin
Loppu toistaiseksi
1151,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-82-043-01-22) Subaru, Toyota
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Subaru – BRZ (ZC) Vuosimalli: 06.12 – Moottori: 2.0 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 876 / 943 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Toyota – GT 86 COUPE (ZN) Vuosimalli: 03.12 – Moottori: 2.0 GT Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 876 / 943 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1273,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-84-003-01-22) Volvo
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volvo – V70 II (SW) Vuosimalli: 03.00 – 08.07 Moottori: 2.0 T, 2.3, 2.3 T5, 2.4, 2.4 T, 2.4 T5 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1170 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1192,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-84-003-02-22) Volvo
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volvo – V70 II (SW) Vuosimalli: 03.00 – 08.07 Moottori: 2.4 D, 2.4 D5, 2.5 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1170 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1192,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-84-004-01-22) Volvo
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volvo – S60 I (384) Vuosimalli: 07.00 – 04.10 Moottori: 2.0 T, 2.3 T5, 2.4, 2.4 T, 2.4 T5, 2.5 T, T5 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1120 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1191,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-84-004-02-22) Volvo
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volvo – S60 I (384) Vuosimalli: 02.04 – 04.10 Moottori: 2.4 D, 2.4 D5, 2.5 T Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1120 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1191,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-84-006-01-22) Volvo
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volvo – S40 II (544) Vuosimalli: 01.04 – 12.12 Moottori: 1.6, 1.8, 1.8 Flexfuel, 2.0, 2.0 F, 1.6 D, 1.6 D2 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1010 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volvo – V50 (M) Vuosimalli: 04.04 – 12.12 Moottori: 1.6, 1.6 D, 1.6 D2, 1.8, 1.8 FlexFuel, 2.0, 2.0 FlexFue Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1010 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1046,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-84-006-02-22) Volvo
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volvo – S40 II (544) Vuosimalli: 01.04 – 12.12 Moottori: 2.4, 2.4i, T5, 2.0 D 2.4 D4, D3, D4, 2.4 D5 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1010 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volvo – V50 (M) Vuosimalli: 04.04 – 12.12 Moottori: 2.0 D, 2.4, 2.4 D5, 2.4 Tdi, D3, D4, T5 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1010 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1046,00 € Lisää ostoskoriin