EBC Ultimax -jarrupalasarja - DP1228

Tuotenumero
DP1228

EBC:n valikoimasta löytyy jarrupalat kaikkiin tilanteisiin. Niin normaalista katukäytöstä pitkäkestoiseen kilpakäyttöön asti.
Kuva viitteellinen.

27,00 €

Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 6 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta!

Toimitusaika n. 2-3 viikkoa

Ultimax - kadulle

Jos olet vaihtamassa alkuperäisiä jarrupalojasi uusiin, Ultimax on hyvä vaihtoehto. Normaalissa katuautossa Ultimax-jarrupala kestää hyvin, muodostaa vähän jarrupölyä ja kuluttaa jarrulevyjä vain kevyesti. EBC Ultimax-jarrupaloja on myyty vuosien saatossa kymmeniä miljoonia ja se on EBC:n ylivoimaisesti myydyin jarrupala. Ultimax on ECE R 90 hyväksytty eli se vastaa suorituskyvyltään auton alkuperäisiä paloja, ollen hinnaltaan kuitenkin selvästi halvempi.

Greenstuff - kadulle ja ratapäiville

EBC Greenstuff on noussut EBC:n suosituimmaksi sport-jarrupalaksi. Greenstuff-paloja on myyty vuoden esittelynsä jälkeen jo pitkälti yli kolme miljoonaa paria.

Greenstuff-paloja on kolme eri tuotesarjaa:
- Greenstuff 2000 = pieniin, tehokkaisiin (maks. 200hv) autoihin
- Greenstuff 6000 = SUV ja maasturimalleihin
- Greenstuff 7000 = vähän pölyävä pala SUV- ja maasturimalleihin

Greenstuffin uusin versio on tarkoituksella aikaisempaa pehmeämpää materiaalia, mikä parantaa poljintuntumaa kevyissä autoissa pienillä nopeuksilla. Uusi materiaalia kestää kuitenkin pitkään, kuluttaa vähän jarrulevyjä ja muodostaa vain vähän jarrupölyä. Painavissa ja tehokkaammissa (yli 200 hevosvoimaisissa) autoissa suositellaan käyttämään kestävämpiä Redstuff-jarrupaloja. Greenstuff 6000-sarja on hyvä vaihtoehto parantaa SUV- tai maasturin jarrutustehoa. 6000-sarjan pala tarjoaa selvästi paremman jarrutustehon ja kohtuullisen jarrupölyn muodostuksen.
Greenstuff 7000-sarjan palat ovat kovempaa materiaalia kuin 6000-sarjassa käytetty. 7000-sarjan pala kestääkin pidempään ja muodostaa vähemmän jarrupölyä kuin 6000-sarja. Greenstuff 7000-sarja on EBC:n paras vaihtoehto SUV-mallin jarrupaloiksi.

Redstuff - kadulle ja ratapäiville

Redstuff-seos edustaa EBC:n palavalikoimassa kärkeä katukäyttöön tarkoitetuissa jarrupaloissa. Redstuff tunnetaan vähän jarrupölyä tuottavana palana. Redstuff-palojen kovempi materiaali tarkoittaa myös sitä, että palojen sisäänajo vie pidempään kuin pehmeämmillä seoksilla. Kevyessä ajossa pala voi vaatia jopa 2500 km ajoa ennenkuin se saavuttaa parhaimman suorituskykynsä. Sisäänajon aikana jarrupaloista voi kuulua vinkunaa, kun lähdetään liikkeelle kylmässä tai kosteassa kelissä. Kevyt jarrutus poistaa kosteuden jarrulevyltä ja samalla häviää myös tämä häiritsevä ääni. Tärkeintä onkin antaa palalle aikaa asettua kohdalleen ennenkuin se saavuttaa parhaimman suorituskykynsä.

Redstuff on saatavissa vain painavampiin ja nopeampiin autoihin. Parhaimman tehonsa se osoittaa hieman painavemmissa autoissa ja SUV-malleissa.

Yellowstuff - ratakäyttöön

Yellowstuff-jarrupalat tarjoavat EBC-malliston parhaan jarrutehon. Yellowstuff sietää myös korkeita lämpötiloja ja säilyttää jarrutustehonsa myös kovassa ratakäytössä. Rata- ja kilpakäytön lisäksi Yellowstuff sopii hyvin raskaiden pick-up & maasturimallien jarrupalaksi. Yellowstuff muodostaa jarrupölyä suunnilleen yhtä paljon kuin auton alkuperäiset jarrupalat.

DPC Vanbrake - hyötyajoneuvoihin

Pienet jakeluautot ajavat hitaampia nopeuksia ja tekevät enemmän pysähdyksiä isommilla kuormilla kuin henkilöautot. Usein jakeluautoissa on enemmän painoa taka-akselilla kuin edessä ja tämän erikoisen kulumisen vuoksi joidenkin jakeluautojen kohdalla EBC myykin enemmän taka- kuin etujarrupaloja. Huomioiden jarrujen matalan käyttölämpötilan, pitkän käyttöiän ja edulliset kustannukset, on EBC:n kehittämä jarrupala lähes täydellinen pienten jakeluautojen tarpeisiin. DPC Carbon Vanbrake -jarrupala on valmistettu kovemmasta ja pidempään kestävästä hiilikuitupohjaisesta materiaalista, minkä ansiosta jarrulevyjen ja palojen käyttöikä on entistä pidempi.

Write Product Query