Usein kysytyt kysymykset

  • Onko verkkokaupastanne ostaminen turvallista?
    Käsittelemme kaikki asiakastietosi luottamuksellisesti. Verkkokaupan ja tietokoneesi välisen yhteyden suojaamiseen käytämme suojattua SSL-yhteyttä. Huolehdimme verkkokauppamme turvallisuudesta kehittämällä palveluamme ja päivittämällä verkkosivut ja serverin.
  • Mitä henkilötietoja minulta kerätään?
    Yksityisyyden suoja ja evästeetEvästeiden avulla voidaan parantaa tuotteita ja palveluita, näyttää sisältöä, jotka ovat mahdollisimman kiinnostavia sekä varmistaa, että palvelut ovat turvallisia. Paitsi evästeitä, käytämme muita vastaavia tekniikoita, kuten mobiilitunnisteita ja verkkojäljitteitä, siten, että yksityisyyden suoja ei vaarannu.Tietosuojaselosteessa kerrotaan miten asiakkaiden henkilötietoja käytetään ja kerätään. Seloste on tehty asiakkaiden turvaksi ja se perustuukin henkilötietolakiin. Tietosuoja- ja rekisteriselosteYksityisyyden suoja ja rekisterit
  • Kuinka pitkä toimitusaika on?
    Toimitusaika varastossammme oleville tuotteille on noin 2-4 arkipäivää, tilaustuotteille noin 7-14 arkipäivää (olettaen että tuotetta on tehtaan/toimittajan varastossa). Varastoimme jatkuvasti kaikkia korkeavolyymisia tuotteita, jotta pystyisimme toimittamaan tilauksesi mahdollisimman nopeasti. Tarkempia toimitusaikoja voit kysellä sähköpostitse [email protected] tai puhelimitse 050 543 2393.
  • Mitkä on toimituskulut?
    Kaikki yli 130 euron tuotetilaukset tilaukset toimitetaan rahtivapaasti. Muissa tapauksissa toimituskulut näet ostoskorissa ennen tilaustapahtumaa.
  • Voinko noutaa tuotteen toimipisteestänne?
    Kyllä voit. Ota yhteyttä puhelimitse 050 543 2393 tai sähköpostitse [email protected] sopiaksesi noutoajankohdan.
  • En ole saanut tilaamaani tuotetta
    Ota yhteys myyntiimme [email protected] tai puhelimitse 050 543 2393.
  • Mitä maksutapoja teillä on käytössä?
    Käytämme Bambora Payform -maksuvälityspalvelua tarjotakseen asiakkailleen mahdollisimman laajan valikoiman verkkopankkeja, luottokortteja, osamaksuja ja laskutusvaihtoehtoja maksuvälineiksi. Noutaessasi tuotteen toimipisteestämme, voit maksaa käteisellä tai kortilla. Myös Svea Ekonomin lasku ja erämaksu, ennakkomaksu tilisiirtona ja Paypal kuuluvat maksutapavalikoimaamme.
  • Pitääkö tilisiirto maksaa ennen tuotteen toimitusta?
    Kyllä. Tilisiirto tulee maksaa ennen tuotteen toimitusta. Tilimme on Osuuspankissa, jossa suoritus näkyy heti. Muista pankeista suoritus näkyy pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Jos haluat maksaa tuotteen heti tilauksen yhteydessä tai laskulla/osamaksulla, valitse maksutavaksi Bambora Payformin tarjoamat maksutavat tai Svea Ekonomin lasku tai erämaksu.
  • Kuinka pitkä takuu tuotteilla on?
    Tuotteiden takuuehtoina noudatetaan ensisijaisesti tuotteiden maahantuojien ja tavarantoimittajien antamia takuuehtoja. Lisätietoja tuotekohtaisista takuuajoista löydät tuotteen tiedoista.Takuu kattaa tuotteiden raaka-aine- ja valmistusviat. Sei ei kata normaalista käytöstä aiheutunutta luonnollista kulumista tai vääränlaisesta käytöstä tai asennuksesta aiheutunutta rikkoutumista.Myyjällä on oikeus korjata/korjauttaa viallinen tuote, jos se on mahdollista. Muussa tapauksessa tuote vaihdetaan uuteen.
  • Kuinka pitkä on palautusoikeus?
    Yksityisasiakkaalla on oikeus palauttaa tilattu tuote 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautuksissa ota ensin yhteys asiakaspalveluumme. Peruutusoikeus ei koske yritysten välistä kauppaa. Tuote kannattaa palauttaa käyttämättömänä, alkuperäispakkauksessaan ja täysin jälleenmyyntikelpoisena. Lähetykseen tulee myös liittää kuitti, sekä mielellään myös selvitys palautuksen syystä. Tavaran käyttöönotto ei poista peruuttamisoikeutta, mutta kuluttaja vastaa arvon alentumisesta. Myös pakkauksen puuttuminen tai vahongoittuminen alentaa tuotteen arvoa. Kuluttajalla on myös oikeus tutustua tavaraan samaan tapaan kuin myymälässä. Jos kuluttaja kuitenkin huolellisuusvelvoitteensa vastaisesti ottaa tavaran käyttöönsä, ei hän menetä peruuttamisoikeutta, mutta vastaa tavaran arvon alentumisesta. Jos tavara on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, kuluttaja vastaa tavarasta koko sen arvolla.PERUUTTAMISOIKEUDEN RAJOITUKSET ETÄMYYNNISSÄ: kuluttajalla ei ole säädettyä peruuttamisoikeutta, jos:sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisest. sopimus koskee tavaraa, jota luonteensa vuoksi ei voida palauttaa edelleen myytäväksi taikka joka voi nopeasti pilaantua tai vanhentua.
  • Tuote ei toimi, sovi tai on viallinen. Miten asiassa edetään?
    Jos tuote ei sovi paikalleen, on viallinen tai ei toimi odotetusti, ota yhteyttä aina ensin myyntiimme sähköpostilla [email protected] tai puhelimitse 050 543 2393. Kuvat ja videot ongelmasta olisi aina hyvä ottaa todisteeksi. Älä koskaan muokkaa tuotetta saadaksesi sitä sopimaan paikalleen tai toimimaan.
  • Riitatapaukset
    Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakuntaan. Kuluttajariitalautakunnan verkkosivun osoite on www.kuluttajariita.fi.