Madallussarjat kiinteällä madalluksella
Kiinteästi madaltavat alustasarjat ovat jousien jälkeen seuraava askel ajo-ominaisuuksien parantamiseen. Madallussarjoissa tulevat madallusjouset ja jousien kanssa yhteen soveltuvat iskunvaimentimet.
-

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-30-010-02-22) Abarth, Fiat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Abarth – PUNTO / GRANDE PUNTO (199) Vuosimalli: 12.07 – Moottori: 1.4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 850 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm Vuosimalli: 10.05 – Moottori: 1.4 T-Jet, 1.3 D Multijet, 1.6 D Multijet, 1.9 D Multijet Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 850 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm Vuosimalli: 12.07 – Moottori: 1.4 Abarth Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 850 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm Fiat – PUNTO EVO (199) Vuosimalli: 07.08 – 02.12 Moottori: 1.3 D Multijet, 1.6 D Multijet Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 850 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm Fiat – PUNTO (199) Vuosimalli: 03.12 – Moottori: 1.4 Turbo Multi Air, 1.3 Multijet Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 850 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm
Loppu toistaiseksi
1009,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-30-012-01-22) Fiat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Fiat – BRAVO II (198) Vuosimalli: 11.06 – 12.14 Moottori: 1.4, 1.4 16V, 1.4 T-Jet Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Edessä kiinnitysreikien väli 58mm
Loppu toistaiseksi
1046,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-30-012-02-22) Fiat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Fiat – BRAVO II (198) Vuosimalli: 11.06 – 12.14 Moottori: 1.6 D Multijet, 1.9 D Multijet, 2.0 D Multijet Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1060 / 880 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Edessä kiinnitysreikien väli 58mm
Loppu toistaiseksi
1046,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-30-013-01-22) Fiat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Fiat – 500 (312) Vuosimalli: 10.07 – Moottori: 0.9, 1.0 Mild Hybrid, 1.2, 1.4, 1.3 D Multijet Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 830 / 640 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain ZFA-tyyppiin Fiat – 500 C (312) Vuosimalli: 09.09 – Moottori: 0.9, 1.0 Mild Hybrid, 1.2, 1.4, 1.3 D Multijet Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 830 / 640 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei 3C3 (USA) -tyyppiin
Loppu toistaiseksi
819,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-55-019-01-22) Abarth, Fiat, Mazda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Abarth – 124 SPIDER (348_) Vuosimalli: 03.16 – Moottori: 1.4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 03.16 – Moottori: 1.4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Mazda – MX-5 IV (ND) Vuosimalli: 04.15 – Moottori: 1.5, 2.0 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Mazda – MX-5 RF TARGA (ND) Vuosimalli: 12.16 – Moottori: 1.5, 2.0 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665 Madallus edessä / takana: 40 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1126,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-65-001-01-22) Opel
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Opel – ASTRA G CC / HATCHBACK (F48_, F08_) Vuosimalli: 02.98 – 01.05 Moottori: 1.2 16V, 1.4, 1.4 16V, 1.6, 1.6 16V, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.2 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 895 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 11.99 – 09.02 Moottori: 2.0 OPC, 2.0 16V OPC Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 895 Madallus edessä / takana: 15-20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Opel – ASTRA G STUFENHECK / SALOON (F69_) Vuosimalli: 09.98 – 01.05 Moottori: 1.2 16V, 1.4, 1.4 16V, 1.6, 1.6 16V, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.2 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 895 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
977,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-65-013-01-22) Opel
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Opel – ASTRA H (A04) Vuosimalli: 01.04 – 05.14 Moottori: 1.4, 1.6, 1.8 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 860 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Traileria/peräkärryä vedettäessä suurin sallittu taka-akselimassa on korkeampi Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Opel – ASTRA H STUFENHECK / SALOON (A04) Vuosimalli: 02.07 – 05.14 Moottori: 1.6, 1.8 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 860 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Traileria/peräkärryä vedettäessä suurin sallittu taka-akselimassa on korkeampi Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Opel – ASTRA H GTC (A04) Vuosimalli: 03.05 – 10.10 Moottori: 1.4, 1.6, 1.8 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 860 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Traileria/peräkärryä vedettäessä suurin sallittu taka-akselimassa on korkeampi Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1040,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-65-013-02-22) Opel
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Opel – ASTRA H (A04) Vuosimalli: 03.04 – 05.14 Moottori: 1.3 CDTI, 1.7 CDTI, 1.6 Turbo, 2.0 Turbo Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 860 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Traileria/peräkärryä vedettäessä suurin sallittu taka-akselimassa on korkeampi Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Opel – ASTRA H STUFENHECK / SALOON (A04) Vuosimalli: 02.07 – 05.14 Moottori: 1.3 CDTI, 1.7 CDTI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 860 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Traileria/peräkärryä vedettäessä suurin sallittu taka-akselimassa on korkeampi Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Opel – ASTRA H GTC (A04) Vuosimalli: 03.05 – 10.10 Moottori: 1.6 Turbo, 2.0 Turbo, 1.3 CDTI, 1.7 CDTI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 860 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Traileria/peräkärryä vedettäessä suurin sallittu taka-akselimassa on korkeampi Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1040,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-65-013-03-22) Opel
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Opel – ASTRA H CARAVAN / ESTATE (A04) Vuosimalli: 08.04 – 05.14 Moottori: 1.4, 1.6, 1.8 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 940 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Traileria/peräkärryä vedettäessä suurin sallittu taka-akselimassa on korkeampi Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1040,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-65-013-04-22) Opel
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Opel – ASTRA H CARAVAN / ESTATE (A04) Vuosimalli: 08.04 – 05.14 Moottori: 1.3 CDTI, 1.7 CDTI, 1.6 Turbo, 2.0 Turbo Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 940 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Traileria/peräkärryä vedettäessä suurin sallittu taka-akselimassa on korkeampi Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1040,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-65-015-01-22) Opel
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Opel – CORSA D (S07) Vuosimalli: 07.06 – 08.14 Moottori: 1.0, 1.2, 1.4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 885 / 845 Madallus edessä / takana: 40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm Opel – CORSA E (X15) Vuosimalli: 09.14 – Moottori: 1.0, 1.2, 1.4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 885 / 845 Madallus edessä / takana: 40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm
Loppu toistaiseksi
1021,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-65-015-02-22) Opel
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Opel – CORSA D (S07) Vuosimalli: 07.06 – 08.14 Moottori: 1.0, 1.4, 1.3 CDTI, 1.7 CDTI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 845 Madallus edessä / takana: 40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm Opel – CORSA E (X15) Vuosimalli: 09.14 – Moottori: 1.0, 1.4 Turbo, 1.6 Turbo, 1.3 CDTI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 845 Madallus edessä / takana: 40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm
Loppu toistaiseksi
1021,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-65-015-04-22) Opel
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Opel – CORSA D (S07) Vuosimalli: 07.06 – 08.14 Moottori: 1.6 Turbo Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 845 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm Ei ”Nürburgring-Edition” (211 HP) -malliin Vuosimalli: 07.06 – 08.14 Moottori: 1.6 Turbo OPC Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 845 Madallus edessä / takana: 15 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm Ei ”Nürburgring-Edition” (211 HP) -malliin
Loppu toistaiseksi
1042,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-65-022-01-22) Opel
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Opel – ASTRA F (56_ 57_) Vuosimalli: 09.91 – 09.98 Moottori: 1.4, 1.4 i, 1.4 i 16V, 1.4 Si, 1.6, 1.6 i, 1.6 i 16V, 1.6 Si, 1.8 i, 1.8 i 16V, 2.0 i, 2.0 i 16V, 1.7 D, 1.7 TD, 1.7 TDS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 900 / 800 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Opel – ASTRA F CC / HATCHBACK (53_, 54_, 58_, 59_) Vuosimalli: 09.91 – 01.98 Moottori: 1.4, 1.4 i, 1.4 Si, 1.4 i 16V, 1.6, 1.6 i, 1.6 Si, 1.6 i 16V, 1.8, 1.8 i, 1.8 i 16V, 2.0i, 2.0i 16V, 2.0 GSI 16V, 1.7 D, 1.7 TD, 1.7 TDS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 900 / 800 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
876,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-70-001-01-20) Peugeot
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Peugeot – 106 I (1A, 1C) Vuosimalli: 08.91 – 04.96 Moottori: 1.0, 1.1, 1.3, 1.4, 1.6, 1.4 D, 1.5 D Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 785 / 640 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm (Vääntösauvajousitus) Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Peugeot – 106 II (1A_, 1C_) Vuosimalli: 04.96 – 07.04 Moottori: 1.0 i, 1.1 i, 1.4 i, 1.6 i, 1.6 S16, 1.5 D Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 785 / 640 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm (Vääntösauvajousitus) Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
881,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-70-002-01-20) Peugeot
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Peugeot – 206 SCHRÄGHECK / HATCHBACK (2A/C) Vuosimalli: 09.98 – 12.12 Moottori: 1.0, 1.1, 1.1 i, 1.4 i, 1.4 16V, 1.6 i, 1.6 16V, 2.0 S16, 1.4 HDI, 1.4 HDI eco 70, 1.9 D, 2.0 HDI 90, 2.0 RC Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 890 / 780 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm (Vääntösauvajousitus) Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Peugeot – 206 CC (2D) Vuosimalli: 09.00 – 12.08 Moottori: 1.6, 1.6 16V, 1.6 HDi 110, 2.0 S16 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 890 / 780 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm (Vääntösauvajousitus) Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Peugeot – 206 SW (2E/K) Vuosimalli: 07.02 – Moottori: 1.1, 1.4, 1.4 16V, 1.6 16V, 2.0 16V, 1.4 HDI, 1.6 HDI 110, 2.0 HDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 890 / 780 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30 mm (Vääntösauvajousitus) Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
975,00 € Lisää ostoskoriin
