Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Pro-Kit -sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. B12 Pro-Kit on tarkasti yhteen toimivaksi suunniteltu kokonaisuus, joka koostuu Eibach Pro-Kit -madallusjousista ja Bilstein-iskunvaimentimista. B12 Pro-Kit parantaa ohjaustuntumaa, kasvattaa mutkanopeutta ja vähentää korin kallistelua sekä säilyttää erinomaisen ajomukavuuden. B12 Pro-Kit on täydellinen ominaisuuksien yhdistelmä katuajoon – ajamisesta nauttivan valinta.
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-55-019-03-22) Abarth, Fiat, Mazda
Tuotenumero: E90-55-019-03-22
1126,00 €
Loppu toistaiseksi
Ilmoita kun tuotetta on saatavilla
Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit
Soveltuvuudet
Abarth – 124 SPIDER (348_)
- Vuosimalli: 03.16 –
- Moottori: 1.4
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665
- Madallus edessä / takana: 35 mm / 25 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vuosimalli: 03.16 –
- Moottori: 1.4
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665
- Madallus edessä / takana: 35 mm / 25 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Mazda – MX-5 IV (ND)
- Vuosimalli: 04.15 –
- Moottori: 1.5, 2.0
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665
- Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 20 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Mazda – MX-5 RF TARGA (ND)
- Vuosimalli: 12.16 –
- Moottori: 1.5, 2.0
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665
- Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.