Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Pro-Kit -sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. B12 Pro-Kit on tarkasti yhteen toimivaksi suunniteltu kokonaisuus, joka koostuu Eibach Pro-Kit -madallusjousista ja Bilstein-iskunvaimentimista. B12 Pro-Kit parantaa ohjaustuntumaa, kasvattaa mutkanopeutta ja vähentää korin kallistelua sekä säilyttää erinomaisen ajomukavuuden. B12 Pro-Kit on täydellinen ominaisuuksien yhdistelmä katuajoon – ajamisesta nauttivan valinta.
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-30-013-01-22) Abarth, Fiat
Tuotenumero: E90-30-013-01-22
819,00 €
Toimitusaika n. 7 päivää
Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit
Soveltuvuudet
Abarth – 500 / 595 (312_)
- Vuosimalli: 08.08 –
- Moottori: 1.4
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 830 / 640
- Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain ZFA-tyyppiin
Abarth – 500C / 595C (312_)
- Vuosimalli: 09.09 –
- Moottori: 1.4
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 830 / 640
- Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Ei 3C3 (USA) -tyyppiin
Fiat – 500 (312)
- Vuosimalli: 10.07 –
- Moottori: 0.9, 1.0 Mild Hybrid, 1.2, 1.4, 1.3 D Multijet
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 830 / 640
- Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain ZFA-tyyppiin
- Vuosimalli: 10.07 –
- Moottori: 1.4 Abarth
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 830 / 640
- Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain ZFA-tyyppiin
Fiat – 500 C (312)
- Vuosimalli: 09.09 –
- Moottori: 0.9, 1.0 Mild Hybrid, 1.2, 1.4, 1.3 D Multijet
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 830 / 640
- Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Ei 3C3 (USA) -tyyppiin
- Vuosimalli: 09.09 –
- Moottori: 1.4 Abarth
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 830 / 640
- Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Ei 3C3 (USA) -tyyppiin