Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-15-021-03-22) Audi, Seat, VW

Tuotenumero: E90-15-021-03-22

1082,00

Toimitusaika n. 7 päivää

Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta

Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit

Soveltuvuudet

Audi – A3 (8V1, 8VK)

  • Vuosimalli: 04.12 – 10.20
  • Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 990
  • Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Audi – A3 LIMOUSINE (8YS)

  • Vuosimalli: 04.20 –
  • Moottori: 30 TFSI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 995 / 955
  • Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita

Audi – A3 SPORTBACK (8YA)

  • Vuosimalli: 11.19 –
  • Moottori: 30 TFSI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 995 / 955
  • Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita

Seat – LEON (5F1)

  • Vuosimalli: 09.12 – 08.20
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 990
  • Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Seat – LEON SC (5F5)

  • Vuosimalli: 09.12 –
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 990
  • Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Volkswagen – GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2)

  • Vuosimalli: 11.12 –
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.4 TSI MultiFuel, 1.5 TSI, 1.6
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 990
  • Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1
Osasto:

Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Pro-Kit -sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. B12 Pro-Kit on tarkasti yhteen toimivaksi suunniteltu kokonaisuus, joka koostuu Eibach Pro-Kit -madallusjousista ja Bilstein-iskunvaimentimista. B12 Pro-Kit parantaa ohjaustuntumaa, kasvattaa mutkanopeutta ja vähentää korin kallistelua sekä säilyttää erinomaisen ajomukavuuden. B12 Pro-Kit on täydellinen ominaisuuksien yhdistelmä katuajoon – ajamisesta nauttivan valinta.