Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Pro-Kit -sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. B12 Pro-Kit on tarkasti yhteen toimivaksi suunniteltu kokonaisuus, joka koostuu Eibach Pro-Kit -madallusjousista ja Bilstein-iskunvaimentimista. B12 Pro-Kit parantaa ohjaustuntumaa, kasvattaa mutkanopeutta ja vähentää korin kallistelua sekä säilyttää erinomaisen ajomukavuuden. B12 Pro-Kit on täydellinen ominaisuuksien yhdistelmä katuajoon – ajamisesta nauttivan valinta.
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-030-02-22) BMW
Tuotenumero: E90-20-030-02-22
1125,00 €
Toimitusaika n. 7 päivää
Toimituskulut kirjeille 3,5 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit
Soveltuvuudet
BMW – 1 (F20)
- Vuosimalli: 08.11 – 06.19
- Moottori: 125d
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
- Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
- Vuosimalli: 11.11 – 06.19
- Moottori: M 135 i, M 140 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
- Madallus edessä / takana: 25 mm / 15 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
BMW – 1 (F21)
- Vuosimalli: 12.11 –
- Moottori: 125d
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
- Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
- Vuosimalli: 12.11 –
- Moottori: M 135 i, M 140 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
- Madallus edessä / takana: 25 mm / 15 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
BMW – 2 COUPE (F22, F87)
- Vuosimalli: 10.13 –
- Moottori: 225d
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
- Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
- Vuosimalli: 10.13 –
- Moottori: M 235 i, M240 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
- Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23)
- Vuosimalli: 11.14 –
- Moottori: 220 i, 225i, 228 i, 230 i, 225 d
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
- Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
- Vuosimalli: 11.14 –
- Moottori: M 235 i, M240 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
- Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
VALMISTAJA
HEINRICH EIBACH GMBH
Am Lennedamm 1
57413 Finnentrop
Germany
(0049) 2721-511 0
[email protected]

