Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-010-03-22) Seat, Skoda, VW

Tuotenumero: E90-79-010-03-22

1082,00

Toimitusaika n. 7 päivää

Toimituskulut kirjeille 3,5 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta

Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit

Soveltuvuudet

Seat – LEON ST (5F8)

  • Vuosimalli: 10.13 –
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 1050
  • Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Seat – LEON (KL1, KU1)

  • Vuosimalli: 11.19 –
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 960
  • Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita

Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3)

  • Vuosimalli: 11.12 – 10.20
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 1050
  • Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5)

  • Vuosimalli: 11.12 – 10.20
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1050
  • Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Volkswagen – GOLF VII VARIANT (BA5, BV5)

  • Vuosimalli: 04.13 –
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.4 TSI MultiFuel, 1.5 TSI, 1.6
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1050
  • Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, 0N1

Volkswagen – GOLF SPORTSVAN (AM1, AN1)

  • Vuosimalli: 02.14 –
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.4 TSI MultiFuel, 1.5 TSI, 1.6
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1050
  • Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, 0N1

Osasto:

Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Pro-Kit -sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. B12 Pro-Kit on tarkasti yhteen toimivaksi suunniteltu kokonaisuus, joka koostuu Eibach Pro-Kit -madallusjousista ja Bilstein-iskunvaimentimista. B12 Pro-Kit parantaa ohjaustuntumaa, kasvattaa mutkanopeutta ja vähentää korin kallistelua sekä säilyttää erinomaisen ajomukavuuden. B12 Pro-Kit on täydellinen ominaisuuksien yhdistelmä katuajoon – ajamisesta nauttivan valinta.



    VALMISTAJA

    HEINRICH EIBACH GMBH
    Am Lennedamm 1
    57413 Finnentrop
    Germany
    (0049) 2721-511 0
    [email protected]