Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Pro-Kit -sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. B12 Pro-Kit on tarkasti yhteen toimivaksi suunniteltu kokonaisuus, joka koostuu Eibach Pro-Kit -madallusjousista ja Bilstein-iskunvaimentimista. B12 Pro-Kit parantaa ohjaustuntumaa, kasvattaa mutkanopeutta ja vähentää korin kallistelua sekä säilyttää erinomaisen ajomukavuuden. B12 Pro-Kit on täydellinen ominaisuuksien yhdistelmä katuajoon – ajamisesta nauttivan valinta.
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-051-12-22) Seat, Skoda, VW
Tuotenumero: E90-85-051-12-22
1082,00 €
Toimitusaika n. 7 päivää
Toimituskulut kirjeille 3,5 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit
Soveltuvuudet
Seat – LEON SPORTSTOURER (KL8)
- Vuosimalli: 03.20 –
- Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1050
- Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Skoda – OCTAVIA IV COMBI / STATION WAGON (NX5)
- Vuosimalli: 11.19 –
- Moottori: 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1080 / 980
- Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5)
- Vuosimalli: 08.20 –
- Moottori: 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1030
- Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
VALMISTAJA
HEINRICH EIBACH GMBH
Am Lennedamm 1
57413 Finnentrop
Germany
(0049) 2721-511 0
[email protected]

