Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-030-07-22) BMW

Tuotenumero: E90-20-030-07-22

3685,00

Loppu toistaiseksi

Ilmoita kun tuotetta on saatavilla

Toimituskulut kirjeille 3,5 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta

Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen.

Soveltuvuudet

BMW – 1 (F20)

  • Vuosimalli: 08.11 – 06.19
  • Moottori: 125d
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
  • Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
  • Vuosimalli: 11.11 – 06.19
  • Moottori: M 135 i, M 140 i
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
  • Madallus edessä / takana: 25 mm / 15 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.

BMW – 1 (F21)

  • Vuosimalli: 12.11 –
  • Moottori: 125d
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
  • Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
  • Vuosimalli: 12.11 –
  • Moottori: M 135 i, M 140 i
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
  • Madallus edessä / takana: 25 mm / 15 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.

BMW – 2 COUPE (F22, F87)

  • Vuosimalli: 10.13 –
  • Moottori: 225d
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
  • Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
  • Vuosimalli: 10.13 –
  • Moottori: M 235 i, M240 i
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
  • Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.

BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23)

  • Vuosimalli: 11.14 –
  • Moottori: 220i, 225i, 228i, 230i, 225d
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
  • Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
  • Vuosimalli: 11.14 –
  • Moottori: M 235 i, M240 i
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160
  • Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.

Osasto:

B12 Pro-Kit Damptronic – säilytä auton alkuperäinen sähköisesti säädettävä iskunvaimennus! Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Pro-Kit Damptronic -sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. B12 Pro-Kit Damptronic on tarkasti yhteen toimivaksi suunniteltu kokonaisuus, joka koostuu Eibach Pro-Kit -madallusjousista ja Bilstein-iskunvaimentimista. B12 Pro-Kit Damptronic parantaa ohjaustuntumaa, kasvattaa mutkanopeutta ja vähentää korin kallistelua sekä säilyttää erinomaisen ajomukavuuden. B12 Pro-Kit Damptronic on täydellinen ominaisuuksien yhdistelmä katuajoon – ajamisesta nauttivan valinta. Auton alkuperäinen sähkösäätöinen iskunvaimennus toimii normaalisti sarjan asentamisen jälkeen.



    VALMISTAJA

    HEINRICH EIBACH GMBH
    Am Lennedamm 1
    57413 Finnentrop
    Germany
    (0049) 2721-511 0
    [email protected]