B12 Pro-Kit Damptronic – säilytä auton alkuperäinen sähköisesti säädettävä iskunvaimennus! Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Pro-Kit Damptronic -sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. B12 Pro-Kit Damptronic on tarkasti yhteen toimivaksi suunniteltu kokonaisuus, joka koostuu Eibach Pro-Kit -madallusjousista ja Bilstein-iskunvaimentimista. B12 Pro-Kit Damptronic parantaa ohjaustuntumaa, kasvattaa mutkanopeutta ja vähentää korin kallistelua sekä säilyttää erinomaisen ajomukavuuden. B12 Pro-Kit Damptronic on täydellinen ominaisuuksien yhdistelmä katuajoon – ajamisesta nauttivan valinta. Auton alkuperäinen sähkösäätöinen iskunvaimennus toimii normaalisti sarjan asentamisen jälkeen.
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-030-08-22) BMW
Tuotenumero: E90-20-030-08-22
3685,00 €
Loppu toistaiseksi
Ilmoita kun tuotetta on saatavilla
Toimituskulut kirjeille 3,5 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen.
Soveltuvuudet
BMW – 1 (F20)
- Vuosimalli: 02.12 – 06.19
- Moottori: M 135 i xDrive, M 140 i xDrive
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160
- Madallus edessä / takana: 15 mm / 15 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
BMW – 1 (F21)
- Vuosimalli: 02.12 –
- Moottori: M 135 i xDrive, M 140 i xDrive
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160
- Madallus edessä / takana: 15 mm / 15 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
BMW – 2 COUPE (F22, F87)
- Vuosimalli: 10.13 –
- Moottori: M 235 i xDrive, M 240 i xDrive
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160
- Madallus edessä / takana: 15 mm / 10 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23)
- Vuosimalli: 11.14 –
- Moottori: M 235 i xDrive, M 240 i xDrive
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160
- Madallus edessä / takana: 15 mm / 10 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
VALMISTAJA
HEINRICH EIBACH GMBH
Am Lennedamm 1
57413 Finnentrop
Germany
(0049) 2721-511 0
[email protected]

