Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Sportline -alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen, kuitenkin pitäen mielessä katukäytön vaatimukset. B12 Sportline on tarkasti testattu Bilstein-urheiluiskunvaimentimien ja Eibach Sportline-jousien yhdistelmä, joka on suunniteltu toimimaan yhtenä sarjana B12 Sportline -asentamisen jälkeen auton käytös muuttuu herkemmäksi ja tunnokkaammaksi, lisäksi korin kallistelut vähenevät huomattavasti. B12 Sportline on todellisen asianharrastajan valinta.
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-55-019-01-22) Abarth, Fiat, Mazda
Tuotenumero: E95-55-019-01-22
1126,00 €
Toimitusaika n. 7 päivää
Toimituskulut kirjeille 3,5 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline
Soveltuvuudet
Abarth – 124 SPIDER (348_)
- Vuosimalli: 03.16 –
- Moottori: 1.4
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665
- Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vuosimalli: 03.16 –
- Moottori: 1.4
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665
- Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Mazda – MX-5 IV (ND)
- Vuosimalli: 04.15 –
- Moottori: 1.5, 2.0
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665
- Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Mazda – MX-5 RF TARGA (ND)
- Vuosimalli: 12.16 –
- Moottori: 1.5, 2.0
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 695 / 665
- Madallus edessä / takana: 40 mm / 40 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
VALMISTAJA
HEINRICH EIBACH GMBH
Am Lennedamm 1
57413 Finnentrop
Germany
(0049) 2721-511 0
[email protected]

