Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Sportline -alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen, kuitenkin pitäen mielessä katukäytön vaatimukset. B12 Sportline on tarkasti testattu Bilstein-urheiluiskunvaimentimien ja Eibach Sportline-jousien yhdistelmä, joka on suunniteltu toimimaan yhtenä sarjana B12 Sportline -asentamisen jälkeen auton käytös muuttuu herkemmäksi ja tunnokkaammaksi, lisäksi korin kallistelut vähenevät huomattavasti. B12 Sportline on todellisen asianharrastajan valinta.
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-051-05-22) Seat, VW
Tuotenumero: E95-85-051-05-22
1082,00 €
Toimitusaika n. 7 päivää
Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline
Soveltuvuudet
Seat – LEON (KL1, KU1)
- Vuosimalli: 11.19 –
- Moottori: 2.0 TFSI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 965
- Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
- Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Volkswagen – GOLF VIII (CD1)
- Vuosimalli: 09.20 –
- Moottori: 2.0 GTI, 2.0 GTI Clubsport, 2.0 GTD
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 930
- Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 20 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
- Madallus n. 15mm vähemmän autoissa, joissa alun perin 19-tuumaiset vanteet