Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-03-22) Audi, Seat, Skoda, VW

Tuotenumero: E95-15-021-03-22

1082,00

Toimitusaika n. 7 päivää

Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta

Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline

Soveltuvuudet

Audi – A3 (8V1, 8VK)

  • Vuosimalli: 04.12 – 10.20
  • Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF)

  • Vuosimalli: 09.12 –
  • Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 30 TFSI, 35 TFSI, 30 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Audi – A3 LIMOUSINE / SEDAN (8VS, 8VM)

  • Vuosimalli: 09.12 –
  • Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 30 TFSI, 35 TFSI, 30 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Audi – A3 LIMOUSINE (8YS)

  • Vuosimalli: 04.20 –
  • Moottori: 30 TFSI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 955
  • Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita

Audi – A3 SPORTBACK (8YA)

  • Vuosimalli: 11.19 –
  • Moottori: 30 TFSI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 955
  • Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita

Seat – LEON (5F1)

  • Vuosimalli: 09.12 – 08.20
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Seat – LEON SC (5F5)

  • Vuosimalli: 09.12 –
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Seat – LEON ST (5F8)

  • Vuosimalli: 10.13 –
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N1

Seat – LEON (KL1, KU1)

  • Vuosimalli: 11.19 –
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 960
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita

Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3)

  • Vuosimalli: 11.12 – 10.20
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010
  • Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G04, 0N1

Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5)

  • Vuosimalli: 11.12 – 10.20
  • Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010
  • Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Vain tyyppiin G01, G04, 0N1

Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5)

  • Vuosimalli: 08.20 –
  • Moottori: 1.0 TSI (81KW), 1.5 TSI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1030
  • Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
  • Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Osasto:

Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Sportline -alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen, kuitenkin pitäen mielessä katukäytön vaatimukset. B12 Sportline on tarkasti testattu Bilstein-urheiluiskunvaimentimien ja Eibach Sportline-jousien yhdistelmä, joka on suunniteltu toimimaan yhtenä sarjana B12 Sportline -asentamisen jälkeen auton käytös muuttuu herkemmäksi ja tunnokkaammaksi, lisäksi korin kallistelut vähenevät huomattavasti. B12 Sportline on todellisen asianharrastajan valinta.