Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-16-22) Audi, Seat, VW

Tuotenumero: E95-15-021-16-22

1082,00

Toimitusaika n. 7 päivää

Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta

Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline

Soveltuvuudet

Audi – A3 (8V1, 8VK)

  • Vuosimalli: 04.12 – 10.20
  • Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4

Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF)

  • Vuosimalli: 09.12 –
  • Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 35 TFSI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4

Audi – A3 LIMOUSINE / SEDAN (8VS, 8VM)

  • Vuosimalli: 09.12 –
  • Moottori: 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4

Audi – A3 LIMOUSINE (8YS)

  • Vuosimalli: 04.20 –
  • Moottori: 35 TFSI, 35 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 980
  • Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita

Audi – A3 SPORTBACK (8YA)

  • Vuosimalli: 11.19 –
  • Moottori: 35 TFSI, 35 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 980
  • Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita

Seat – LEON (5F1)

  • Vuosimalli: 09.12 – 08.20
  • Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4
  • Vuosimalli: 10.13 – 08.20
  • Moottori: 2.0 Cupra, 2.0 Cupra R
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070
  • Madallus edessä / takana: 25 mm / 15-20 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4

Seat – LEON SC (5F5)

  • Vuosimalli: 09.12 –
  • Moottori: 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4
  • Vuosimalli: 10.13 –
  • Moottori: 2.0 Cupra
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070
  • Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4

Volkswagen – GOLF VIII (CD1)

  • Vuosimalli: 07.19 –
  • Moottori: 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 950
  • Madallus edessä / takana: 40 mm / 40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Osasto:

Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Sportline -alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen, kuitenkin pitäen mielessä katukäytön vaatimukset. B12 Sportline on tarkasti testattu Bilstein-urheiluiskunvaimentimien ja Eibach Sportline-jousien yhdistelmä, joka on suunniteltu toimimaan yhtenä sarjana B12 Sportline -asentamisen jälkeen auton käytös muuttuu herkemmäksi ja tunnokkaammaksi, lisäksi korin kallistelut vähenevät huomattavasti. B12 Sportline on todellisen asianharrastajan valinta.