Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Sportline -alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen, kuitenkin pitäen mielessä katukäytön vaatimukset. B12 Sportline on tarkasti testattu Bilstein-urheiluiskunvaimentimien ja Eibach Sportline-jousien yhdistelmä, joka on suunniteltu toimimaan yhtenä sarjana B12 Sportline -asentamisen jälkeen auton käytös muuttuu herkemmäksi ja tunnokkaammaksi, lisäksi korin kallistelut vähenevät huomattavasti. B12 Sportline on todellisen asianharrastajan valinta.
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-04-22) Audi, Seat, Skoda, VW
Tuotenumero: E95-15-021-04-22
1082,00 €
Toimitusaika n. 7 päivää
Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline
Soveltuvuudet
Audi – A3 (8V1, 8VK)
- Vuosimalli: 04.12 – 10.20
- Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010
- Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Vain tyyppiin G01, G02, 0N1
Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF)
- Vuosimalli: 09.12 –
- Moottori: 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 35 TFSI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010
- Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Vain tyyppiin G01, G02, 0N1
Audi – A3 LIMOUSINE / SEDAN (8VS, 8VM)
- Vuosimalli: 09.12 –
- Moottori: 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010
- Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Vain tyyppiin G01, G02, 0N1
Audi – A3 LIMOUSINE (8YS)
- Vuosimalli: 04.20 –
- Moottori: 30 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 955
- Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Audi – A3 SPORTBACK (8YA)
- Vuosimalli: 11.19 –
- Moottori: 30 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 955
- Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Seat – LEON (5F1)
- Vuosimalli: 09.12 – 08.20
- Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010
- Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Vain tyyppiin G01, G02, 0N1
Seat – LEON SC (5F5)
- Vuosimalli: 09.12 –
- Moottori: 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010
- Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Vain tyyppiin G01, G02, 0N1
Seat – LEON ST (5F8)
- Vuosimalli: 10.13 –
- Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010
- Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Vain tyyppiin G01, G02, 0N1
Seat – LEON (KL1, KU1)
- Vuosimalli: 11.19 –
- Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 960
- Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3)
- Vuosimalli: 11.12 – 10.20
- Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010
- Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Vain tyyppiin G01, G04, 0N1
Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5)
- Vuosimalli: 11.12 – 10.20
- Moottori: 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010
- Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Vain tyyppiin G01, G04, 0N1
Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5)
- Vuosimalli: 08.20 –
- Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1030
- Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
- Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
- Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
- Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita