Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-05-22) Seat, Skoda

Tuotenumero: E95-15-021-05-22

1082,00

Toimitusaika n. 7 päivää

Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta

Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline

Soveltuvuudet

Seat – LEON ST (5F8)

  • Vuosimalli: 10.13 –
  • Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150
  • Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N4
  • Vuosimalli: 10.13 –
  • Moottori: 2.0 Cupra
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150
  • Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G01, G02, 0N4

Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3)

  • Vuosimalli: 11.12 – 10.20
  • Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150
  • Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G01, G04, 0N4
  • Vuosimalli: 11.12 – 10.20
  • Moottori: 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150
  • Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G01, G04, 0N4

Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5)

  • Vuosimalli: 11.12 – 10.20
  • Moottori: 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150
  • Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G01, G04, 0N4
  • Vuosimalli: 11.12 – 10.20
  • Moottori: 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS
  • Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150
  • Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm
  • Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
  • Ei nelivetomalleihin
  • Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
  • Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
  • Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
  • Vain tyyppiin G01, G04, 0N4
Osasto:

Eibachin ja Bilsteinin yhteistyön tuloksena, B12 Sportline -alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen, kuitenkin pitäen mielessä katukäytön vaatimukset. B12 Sportline on tarkasti testattu Bilstein-urheiluiskunvaimentimien ja Eibach Sportline-jousien yhdistelmä, joka on suunniteltu toimimaan yhtenä sarjana B12 Sportline -asentamisen jälkeen auton käytös muuttuu herkemmäksi ja tunnokkaammaksi, lisäksi korin kallistelut vähenevät huomattavasti. B12 Sportline on todellisen asianharrastajan valinta.