Eibach Pro-Street-Multi -alustasarjat ovat valmistettu ruostumattomasta teräksestä, joten laatu ja ulkonäkö ovat myös kohdallaan! Jotta korkeussäätö on varmasti korroosiosta vapaa, Eibach Pro-Street-Multi coilover -sarjoissa käytetään polyamidiyhdisteistä valmistettuja jousilautasia. Pro-Street-Multi on ulosvaimennus- ja korkeussäädettävä. Iskunvaimentimet on suunniteltu yhteistyössä ZF Race Engineering (Sachs) kanssa.
Eibach Pro-Street-Multi coilover-alustasarja (PSM69-20-030-01-22) BMW
Tuotenumero: PSM69-20-030-01-22
2779,00 €
Toimitusaika n. 7 päivää
Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach Pro-Street-S Multi – Huippulaadukas korkeus- ja vaimennussäädettävä alustasarja rosteritolpilla
Soveltuvuudet
BMW – 1 (F20)
- Vuosimalli: 11.10 – 06.19
- Moottori: 114 d, 114 i, 116 d, 116 i, 118 d, 118 i, 120 d, 120 i, 125 d, 125 i, M 135 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230
- Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
- BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
BMW – 1 (F21)
- Vuosimalli: 12.11 –
- Moottori: 114 d, 114 i, 116 d, 116 i, 118 d, 118 i, 120 d, 120 i, 125 d, 125 i, M 135 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230
- Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
- BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
BMW – 2 COUPE (F22, F87)
- Vuosimalli: 10.12 –
- Moottori: 218 d, 218 i, 220 d, 220 i, 225 d, 228 i, 230 i, M 235 i, M 240 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230
- Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
- BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23)
- Vuosimalli: 03.14 –
- Moottori: 218 d, 218 i, 220 d, 220 i, 225 d, 228 i, 230 i, M 235 i, M 240 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230
- Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
- BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
BMW – 3 (F30, F80)
- Vuosimalli: 10.11 – 10.18
- Moottori: 316 d, 316 i, 318 d, 318 i, 320 d, 320 i, 325 d, 328 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230
- Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
- BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
BMW – 3 TOURING (F31)
- Vuosimalli: 06.12 – 06.19
- Moottori: 316 d, 316 i, 318 d, 318 i, 320 d, 320 i, 325 d, 328 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230
- Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
- BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
BMW – 4 COUPE (F32, F82)
- Vuosimalli: 07.13 –
- Moottori: 418 d, 418 i, 420 d, 420 i, 425 d, 428 i, 430 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230
- Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
- BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
BMW – 4 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F33, F83)
- Vuosimalli: 07.14 –
- Moottori: 420 i, 428 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230
- Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
- BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
BMW – 4 GRAN COUPE (F36)
- Vuosimalli: 03.14 –
- Moottori: 418 d, 418 i, 420 d, 420 i, 425 d, 428 i, 430 i
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230
- Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
- BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.