Pro-Street-S tarjoaa äärimmäisen urheilullisen ajettavuuden ilman isoja uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Korkeussäätö mahdollistaa juuri haluamasi madalluksen tason. Eibachin vuosikymmenien kokemus kilpajousista ja -iskunvaimentimista kiteytyy Pro-Street-S coil-over alustasarjoissa. Lisäksi, Pro-Street-S jousijalat ovat valmistettu ruostumattomasta teräksestä, joten laatu ja ulkonäkö ovat myös kohdallaan! Jotta korkeussäätö on varmasti korroosiosta vapaa, Pro-Street-S -sarjoissa käytetään polyamidiyhditeistä valmistettuja jousilautasia. Eibachin ainutlaatuinen kokemus alustateknologiasta yhdistettynä korkealuokkaisiin raaka-aineisiin ja ERS-kilpaosista johdetut jousituksen osiin luovat yhdessä joka suhteessa täysin tasapainoisen kokonaisuuden.
Eibach Pro-Street-S coilover-alustasarja (PSS65-20-005-02-22) BMW
1619,00 €
Loppu toistaiseksi
Ilmoita kun tuotetta on saatavilla
Toimituskulut kirjeille 3,5 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach Pro-Street-S – Huippulaadukas korkeussäädettävä alustasarja rosteritolpilla
Soveltuvuudet
BMW – 5 (E39)
- Vuosimalli: 11.95 – 06.03
- Moottori: 520i, 523i, 525i, 528i, 530i, 535i, 540i, 520d, 525d, 525td, 525tds, 530d
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1200
- Madallus edessä / takana: 35-65 mm / 35-65 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- On mahdollista, että käytettäessä alkuperäisiä vanteita, voidaan tarvita spacereita. Suosittelemme Eibach Pro-Spacereita
- Autot, joissa EDC tai 8-sylinterinen moottori, tarvitaan seuraavat lisäosat:
Etuakselille: BMW part no.: valmistusajankohtaan 09/1997 asti BMW Rep. kit 31 35 2 298 910, valmistusajankohdasta 09/1997 lähtien BMW Rep. kit 31 35 2 298 911
Taka-akselille (vain sedan): BMW part no. Support bearing 33 521 091 710 + washer 33 521 092 986
VALMISTAJA
HEINRICH EIBACH GMBH
Am Lennedamm 1
57413 Finnentrop
Germany
(0049) 2721-511 0
[email protected]
Tutustu myös
-

Eibach Pro-Street-Multi coilover-alustasarja (PSM69-20-045-02-22) BMW
Eibach Pro-Street-S Multi – Huippulaadukas korkeus- ja vaimennussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet BMW – 3 (G20, G80) Vuosimalli: 11.18 – Moottori: 320 i xDrive, 330 i xDrive, 320 d xDrive, 320 d Mild-Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1360 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW – 3 TOURING (G21, G81) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 320 i xDrive, 330 i xDrive, 320 d xDrive, 320 d Mild-Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1360 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW – 4 COUPE (G22, G82) Vuosimalli: 07.20 – Moottori: 420 d Mild-Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1360 Madallus edessä / takana: 10-25 mm / 10-25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
2916,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach Pro-Street-Multi coilover-alustasarja (PSM69-20-030-01-22) BMW
Eibach Pro-Street-S Multi – Huippulaadukas korkeus- ja vaimennussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 11.10 – 06.19 Moottori: 114 d, 114 i, 116 d, 116 i, 118 d, 118 i, 120 d, 120 i, 125 d, 125 i, M 135 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 12.11 – Moottori: 114 d, 114 i, 116 d, 116 i, 118 d, 118 i, 120 d, 120 i, 125 d, 125 i, M 135 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 10.12 – Moottori: 218 d, 218 i, 220 d, 220 i, 225 d, 228 i, 230 i, M 235 i, M 240 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 218 d, 218 i, 220 d, 220 i, 225 d, 228 i, 230 i, M 235 i, M 240 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 316 d, 316 i, 318 d, 318 i, 320 d, 320 i, 325 d, 328 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 316 d, 316 i, 318 d, 318 i, 320 d, 320 i, 325 d, 328 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 07.13 – Moottori: 418 d, 418 i, 420 d, 420 i, 425 d, 428 i, 430 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 4 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F33, F83) Vuosimalli: 07.14 – Moottori: 420 i, 428 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 4 GRAN COUPE (F36) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 418 d, 418 i, 420 d, 420 i, 425 d, 428 i, 430 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
Loppu toistaiseksi
2779,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach Pro-Street-Multi coilover-alustasarja (PSM69-15-004-02-22) Audi, Seat, Skoda, VW
Eibach Pro-Street-S Multi – Huippulaadukas korkeus- ja vaimennussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet Audi – A3 (8L1) Vuosimalli: 12.96 – 05.03 Moottori: 1.8 T quattro, 1.9 TDI quattro, S3 quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Audi – TT (8N3) Vuosimalli: 10.98 – 06.06 Moottori: 1.8 T quattro, 3.2 VR6 quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Audi – TT ROADSTER (8N9) Vuosimalli: 10.99 – 06.06 Moottori: 1.8 T quattro, 3.2 VR6 quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Seat – LEON (1M1) Vuosimalli: 11.99 – 06.06 Moottori: 1.8 20V T 4, 1.9 TDI Syncro, 2.8 Cupra 4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Skoda – OCTAVIA I (1U2) Vuosimalli: 05.01 – 05.06 Moottori: 1.8 T 4×4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Skoda – OCTAVIA I COMBI (1U5) / STATION WAGON (1U5) Vuosimalli: 11.99 – 12.10 Moottori: 1.8 T 4×4, 1.9 TDI 4×4, 2.0 4×4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Volkswagen – BORA (1J2) Vuosimalli: 11.98 – 05.05 Moottori: 1.8 4motion, 1.9 TDI 4motion, 2.0 4motion, 2.3 V5 4motion, 2.8 V6 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Volkswagen – GOLF IV (1J1) Vuosimalli: 05.98 – 06.05 Moottori: 1.8 4motion, 1.9 TDI 4motion, 2.0 4motion, 2.3 V5 4motion, 2.8 V6 4motion, 3.2 R32 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Volkswagen – NEW BEETLE (9C1, 1C1) Vuosimalli: 04.00 – 05.01 Moottori: RSI 3.2 4motion (1C9) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
2469,00 € Lisää ostoskoriin
