Pro-Street-S tarjoaa äärimmäisen urheilullisen ajettavuuden ilman isoja uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Korkeussäätö mahdollistaa juuri haluamasi madalluksen tason. Eibachin vuosikymmenien kokemus kilpajousista ja -iskunvaimentimista kiteytyy Pro-Street-S coil-over alustasarjoissa. Lisäksi, Pro-Street-S jousijalat ovat valmistettu ruostumattomasta teräksestä, joten laatu ja ulkonäkö ovat myös kohdallaan! Jotta korkeussäätö on varmasti korroosiosta vapaa, Pro-Street-S -sarjoissa käytetään polyamidiyhditeistä valmistettuja jousilautasia. Eibachin ainutlaatuinen kokemus alustateknologiasta yhdistettynä korkealuokkaisiin raaka-aineisiin ja ERS-kilpaosista johdetut jousituksen osiin luovat yhdessä joka suhteessa täysin tasapainoisen kokonaisuuden.
Eibach Pro-Street-S coilover-alustasarja (PSS65-35-029-01-22) Ford
2086,00 €
Toimitusaika n. 7 päivää
Toimituskulut kirjeille 3,5 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach Pro-Street-S – Huippulaadukas korkeussäädettävä alustasarja rosteritolpilla
Soveltuvuudet
Ford – MUSTANG COUPE VI (LAE)
- Vuosimalli: 02.14 – 11.17
- Moottori: 2.3 EcoBoost, 5.0 V8
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150
- Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 20-40 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
- Ei facelift-malleihin
Ford – MUSTANG CABRIOLET / CONVERTIBLE VI (LAE)
- Vuosimalli: 02.14 – 11.17
- Moottori: 2.3 EcoBoost, 5.0 V8
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150
- Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 20-40 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
- Ei facelift-malleihin
VALMISTAJA
HEINRICH EIBACH GMBH
Am Lennedamm 1
57413 Finnentrop
Germany
(0049) 2721-511 0
[email protected]
Tutustu myös
-

Eibach Pro-Street-Multi coilover-alustasarja (PSM69-20-030-03-22) BMW
Eibach Pro-Street-S Multi – Huippulaadukas korkeus- ja vaimennussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 01.11 – 06.19 Moottori: 118 d xDrive, 120 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 01.12 – Moottori: 118 d xDrive, 120 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 06.14 – Moottori: 220 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 318 d xDrive, 320 d xDrive, 320 i xDrive, 328 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 318 d xDrive, 320 d xDrive, 320 i xDrive, 328 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 GRAN TOURISMO (F34) Vuosimalli: 11.12 – Moottori: 320 d xDrive, 320 i xDrive, 328 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 07.13 – Moottori: 420 d xDrive, 420 i xDrive, 428 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
Loppu toistaiseksi
2922,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach Pro-Street-Multi coilover-alustasarja (PSM69-20-045-01-22) BMW
Eibach Pro-Street-S Multi – Huippulaadukas korkeus- ja vaimennussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet BMW – 3 (G20, G80) Vuosimalli: 03.19 – Moottori: M 340 i xDrive, M 340 i Mild-Hybrid xDrive, 330 d xDrive, M 340 d Mild-Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1175 / 1360 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW – 3 TOURING (G21, G81) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: M 340 i xDrive, 330 d xDrive, 330 d Mild-Hybrid xDrive, M 340 d Mild-Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1175 / 1360 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW – 4 COUPE (G22, G82) Vuosimalli: 07.20 – Moottori: 430 d Mild-Hybrid xDrive, M 440 i Mild-Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1175 / 1360 Madallus edessä / takana: 10-25 mm / 10-25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
2916,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach Pro-Street-Multi coilover-alustasarja (PSM69-15-004-02-22) Audi, Seat, Skoda, VW
Eibach Pro-Street-S Multi – Huippulaadukas korkeus- ja vaimennussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet Audi – A3 (8L1) Vuosimalli: 12.96 – 05.03 Moottori: 1.8 T quattro, 1.9 TDI quattro, S3 quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Audi – TT (8N3) Vuosimalli: 10.98 – 06.06 Moottori: 1.8 T quattro, 3.2 VR6 quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Audi – TT ROADSTER (8N9) Vuosimalli: 10.99 – 06.06 Moottori: 1.8 T quattro, 3.2 VR6 quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Seat – LEON (1M1) Vuosimalli: 11.99 – 06.06 Moottori: 1.8 20V T 4, 1.9 TDI Syncro, 2.8 Cupra 4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Skoda – OCTAVIA I (1U2) Vuosimalli: 05.01 – 05.06 Moottori: 1.8 T 4×4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Skoda – OCTAVIA I COMBI (1U5) / STATION WAGON (1U5) Vuosimalli: 11.99 – 12.10 Moottori: 1.8 T 4×4, 1.9 TDI 4×4, 2.0 4×4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Volkswagen – BORA (1J2) Vuosimalli: 11.98 – 05.05 Moottori: 1.8 4motion, 1.9 TDI 4motion, 2.0 4motion, 2.3 V5 4motion, 2.8 V6 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Volkswagen – GOLF IV (1J1) Vuosimalli: 05.98 – 06.05 Moottori: 1.8 4motion, 1.9 TDI 4motion, 2.0 4motion, 2.3 V5 4motion, 2.8 V6 4motion, 3.2 R32 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Volkswagen – NEW BEETLE (9C1, 1C1) Vuosimalli: 04.00 – 05.01 Moottori: RSI 3.2 4motion (1C9) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 1080 Madallus edessä / takana: 25-45 mm / 25-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
2469,00 € Lisää ostoskoriin
