Pro-Street-S tarjoaa äärimmäisen urheilullisen ajettavuuden ilman isoja uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Korkeussäätö mahdollistaa juuri haluamasi madalluksen tason. Eibachin vuosikymmenien kokemus kilpajousista ja -iskunvaimentimista kiteytyy Pro-Street-S coil-over alustasarjoissa. Lisäksi, Pro-Street-S jousijalat ovat valmistettu ruostumattomasta teräksestä, joten laatu ja ulkonäkö ovat myös kohdallaan! Jotta korkeussäätö on varmasti korroosiosta vapaa, Pro-Street-S -sarjoissa käytetään polyamidiyhditeistä valmistettuja jousilautasia. Eibachin ainutlaatuinen kokemus alustateknologiasta yhdistettynä korkealuokkaisiin raaka-aineisiin ja ERS-kilpaosista johdetut jousituksen osiin luovat yhdessä joka suhteessa täysin tasapainoisen kokonaisuuden.
Eibach Pro-Street-S coilover-alustasarja (PSS65-42-052-01-22) Hyundai
Ilmoita kun tuotetta on saatavilla
Toimituskulut kirjeille 3,5 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach Pro-Street-S – Huippulaadukas korkeussäädettävä alustasarja rosteritolpilla
Soveltuvuudet
Hyundai – i20 III (BC3, BI3)
- Vuosimalli: 03.21 –
- Moottori: 1.6 T-GDI ”N”
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 950 / 770
- Madallus edessä / takana: 10-30 mm / 10-30 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö
VALMISTAJA
HEINRICH EIBACH GMBH
Am Lennedamm 1
57413 Finnentrop
Germany
(0049) 2721-511 0
[email protected]
Tutustu myös
-

Eibach Pro-Street-Multi coilover-alustasarja (PSM69-20-030-03-22) BMW
Eibach Pro-Street-S Multi – Huippulaadukas korkeus- ja vaimennussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 01.11 – 06.19 Moottori: 118 d xDrive, 120 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 01.12 – Moottori: 118 d xDrive, 120 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 06.14 – Moottori: 220 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 318 d xDrive, 320 d xDrive, 320 i xDrive, 328 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 318 d xDrive, 320 d xDrive, 320 i xDrive, 328 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 GRAN TOURISMO (F34) Vuosimalli: 11.12 – Moottori: 320 d xDrive, 320 i xDrive, 328 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 07.13 – Moottori: 420 d xDrive, 420 i xDrive, 428 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
Loppu toistaiseksi
2922,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach Pro-Street-Multi coilover-alustasarja (PSM69-15-014-01-22) Audi, Seat, Skoda, VW
Eibach Pro-Street-S Multi – Huippulaadukas korkeus- ja vaimennussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet Audi – A1 (8X1, 8XK) Vuosimalli: 05.10 – 10.18 Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TDI, 1.4 TFSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI, 1.8 TFSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 35-60 mm / 35-60 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Audi – A1 SPORTBACK (8XA, 8XF) Vuosimalli: 09.11 – 10.18 Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TDI, 1.4 TFSI, 1.4 TSI, 1.6 TDI, 1.8 TFSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 35-60 mm / 35-60 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Seat – IBIZA IV (6J5, 6P1) Vuosimalli: 03.08 – 06.17 Moottori: 1.2, 1.4, 1.6, 1.0, 1.0 TSI, 1.2 TDI, 1.2 TSI, 1.4 TDI, 1.4 TSI, 1.6 LPG, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 35-60 mm / 35-60 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Seat – IBIZA IV SPORTCOUPE (6J1, 6P5) Vuosimalli: 06.08 – 12.16 Moottori: 1.2, 1.4, 1.6, 1.0, 1.0 TSI, 1.2 TDI, 1.2 TSI, 1.4 TDI, 1.4 TSI, 1.6 LPG, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 35-60 mm / 35-60 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 06.08 – 12.16 Moottori: 1.4 TSI Cupra Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 30-55 mm / 30-55 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 06.08 – 12.16 Moottori: 1.8 TSI Cupra Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 20-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Seat – IBIZA IV ST (6J8, 6P8) Vuosimalli: 03.10 – 07.16 Moottori: 1.2, 1.4, 1.0, 1.0 TSI, 1.2 TDI, 1.2 TSI, 1.4 TDI, 1.4 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 35-60 mm / 35-60 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Skoda – FABIA III (NJ3) Vuosimalli: 08.14 – Moottori: 1.6, 1.0, 1.2 TSI, 1.4 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 35-60 mm / 35-60 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 08.14 – Moottori: 1.4 TSI R5 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 20-45 mm / 30-55 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Skoda – FABIA III KOMBI (NJ5) / STATION WAGON (NJ5) Vuosimalli: 10.14 – Moottori: 1.0, 1.2 TSI, 1.6, 1.4 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 35-60 mm / 35-60 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Volkswagen – POLO (6R1, 6C1) Vuosimalli: 03.09 – Moottori: 1.2, 1.6, 1.0, 1.0 TSI, 1.2 TDI, 1.2 TSI, 1.2 TSI 16V, 1.4 (6R1), 1.4 BiFuel, 1.4 TDI, 1.4 TSI, 1.6 BiFuel, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 35-60 mm / 35-60 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 03.09 – Moottori: 1.4 GTI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 20-45 mm / 20-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 03.09 – Moottori: 2.0 R WRC Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 880 Madallus edessä / takana: 10-35 mm / 15-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
2640,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach Pro-Street-S coilover-alustasarja (PSS65-10-005-01-22) Alfa Romeo
Eibach Pro-Street-S – Huippulaadukas korkeussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet Alfa Romeo – 159 (939) Vuosimalli: 09.05 – 11.11 Moottori: 1.8 MPI, 1.8 TBi, 1.9 JTS, 2.2 JTS, 1.9 JTDM 8V, 1.9 JTDM 16 V, 2.0 JTDM Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1250 / 1100 Madallus edessä / takana: 25-55 mm / 25-55 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alfa Romeo – BRERA (939_) Vuosimalli: 01.06 – 05.11 Moottori: 2.2 JTS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1250 / 1100 Madallus edessä / takana: 25-55 mm / 25-55 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
Toimitusaika n. 7 päivää
1592,00 € Lisää ostoskoriin
