Pro-Street-S tarjoaa äärimmäisen urheilullisen ajettavuuden ilman isoja uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Korkeussäätö mahdollistaa juuri haluamasi madalluksen tason. Eibachin vuosikymmenien kokemus kilpajousista ja -iskunvaimentimista kiteytyy Pro-Street-S coil-over alustasarjoissa. Lisäksi, Pro-Street-S jousijalat ovat valmistettu ruostumattomasta teräksestä, joten laatu ja ulkonäkö ovat myös kohdallaan! Jotta korkeussäätö on varmasti korroosiosta vapaa, Pro-Street-S -sarjoissa käytetään polyamidiyhditeistä valmistettuja jousilautasia. Eibachin ainutlaatuinen kokemus alustateknologiasta yhdistettynä korkealuokkaisiin raaka-aineisiin ja ERS-kilpaosista johdetut jousituksen osiin luovat yhdessä joka suhteessa täysin tasapainoisen kokonaisuuden.
Eibach Pro-Street-S coilover-alustasarja (PSS65-81-009-05-22) Seat, VW
1416,00 €
Toimitusaika n. 7 päivää
Toimituskulut kirjeille 3,5 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta
Eibach Pro-Street-S – Huippulaadukas korkeussäädettävä alustasarja rosteritolpilla
Soveltuvuudet
Seat – LEON (1P1)
- Vuosimalli: 05.05 – 12.12
- Moottori: 1.2 TSI, 1.4, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 Multifuel, 1.8, 1.8 TSI, 2.0 FSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1105 / 1000
- Madallus edessä / takana: 35-65 mm / 35-65 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
Volkswagen – GOLF VI (5K1)
- Vuosimalli: 10.08 – 11.13
- Moottori: 1.4, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 Multifuel, 1.6 TDI, 1.8 TSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.0 GTI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V
- Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1105 / 1000
- Madallus edessä / takana: 30-60 mm / 25-55 mm
- Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö
- Ei nelivetomalleihin
- Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm
VALMISTAJA
HEINRICH EIBACH GMBH
Am Lennedamm 1
57413 Finnentrop
Germany
(0049) 2721-511 0
[email protected]
Tutustu myös
-

Eibach Pro-Street-Multi coilover-alustasarja (PSM69-20-030-01-22) BMW
Eibach Pro-Street-S Multi – Huippulaadukas korkeus- ja vaimennussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 11.10 – 06.19 Moottori: 114 d, 114 i, 116 d, 116 i, 118 d, 118 i, 120 d, 120 i, 125 d, 125 i, M 135 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 12.11 – Moottori: 114 d, 114 i, 116 d, 116 i, 118 d, 118 i, 120 d, 120 i, 125 d, 125 i, M 135 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 10.12 – Moottori: 218 d, 218 i, 220 d, 220 i, 225 d, 228 i, 230 i, M 235 i, M 240 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 218 d, 218 i, 220 d, 220 i, 225 d, 228 i, 230 i, M 235 i, M 240 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 316 d, 316 i, 318 d, 318 i, 320 d, 320 i, 325 d, 328 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 316 d, 316 i, 318 d, 318 i, 320 d, 320 i, 325 d, 328 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 07.13 – Moottori: 418 d, 418 i, 420 d, 420 i, 425 d, 428 i, 430 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 4 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F33, F83) Vuosimalli: 07.14 – Moottori: 420 i, 428 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 4 GRAN COUPE (F36) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 418 d, 418 i, 420 d, 420 i, 425 d, 428 i, 430 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 1230 Madallus edessä / takana: 25-50 mm / 25-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
Loppu toistaiseksi
2779,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach Pro-Street-Multi coilover-alustasarja (PSM69-20-030-03-22) BMW
Eibach Pro-Street-S Multi – Huippulaadukas korkeus- ja vaimennussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 01.11 – 06.19 Moottori: 118 d xDrive, 120 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 01.12 – Moottori: 118 d xDrive, 120 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 06.14 – Moottori: 220 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 318 d xDrive, 320 d xDrive, 320 i xDrive, 328 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 318 d xDrive, 320 d xDrive, 320 i xDrive, 328 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 3 GRAN TOURISMO (F34) Vuosimalli: 11.12 – Moottori: 320 d xDrive, 320 i xDrive, 328 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla. BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 07.13 – Moottori: 420 d xDrive, 420 i xDrive, 428 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1230 Madallus edessä / takana: 30-50 mm / 30-50 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. BMW F-malleissa (F20, F30 jne…), joissa on sähköinen vaimennussäätö, kiihtyvyyssensori täytyy poistaa käytöstä. Tämä tehdään OBD:n kautta ohjelmoimalla.
Loppu toistaiseksi
2922,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach Pro-Street-S coilover-alustasarja (PSS65-15-001-01-22) Audi
Eibach Pro-Street-S – Huippulaadukas korkeussäädettävä alustasarja rosteritolpilla Soveltuvuudet Audi – TT (8N3) Vuosimalli: 10.98 – 06.06 Moottori: 1.8 T quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 900 Madallus edessä / takana: 25-55 mm / 25-55 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö On mahdollista, että käytettäessä alkuperäisiä vanteita, voidaan tarvita spacereita. Suosittelemme Eibach Pro-Spacereita Vain autoihin, joissa drive-balance-control Audi – TT ROADSTER (8N9) Vuosimalli: 10.99 – 06.06 Moottori: 1.8 T quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 900 Madallus edessä / takana: 25-55 mm / 25-55 mm On mahdollista, että käytettäessä alkuperäisiä vanteita, voidaan tarvita spacereita. Suosittelemme Eibach Pro-Spacereita Vain autoihin, joissa drive-balance-control
Toimitusaika n. 7 päivää
1437,00 € Lisää ostoskoriin
