Powerflex Road -puslasarja – Buick Regal MK5 (2011 – 2017)

Tuotenumero: PFBU2830-RD

Alkaen 64,00

Valitse puslasarja *

Toimitusaika 1-3 arkipäivää

Toimitusaika 2-3 viikkoa

Toimitusaika 2-3 viikkoa

Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta

Sarjan hinta sisältää aina yhteen autoon tarvittavan määrän puslia

1. PFF80-1501
Front Arm Front Bush
2. PFF80-1502
Front Arm Rear Bush
3. PFF80-1503-26.6
Front Anti Roll Bar Bush 26.6mm
Bush size: 26.6mm
10. PFR80-1510-20
Rear Anti Roll Bar Bush 20mm
Bush size: 20
11. PFR80-1511
Rear Upper Arm Inner Bush
12. PFR80-1512
Rear Upper Arm Outer Bush
13. PFR80-1513
Rear Lower Arm Inner Bush
14. PFR80-1514
Rear Lower Arm Outer Bush
15. PFR80-1515
Rear Toe Link Arm Bush
17. PFR80-1517
Rear Trailing Arm Bush

Katso alta lisätiedot

Powerflex-puslat Regal MK5 (2011 – 2017)

Powerflex-puslat ovat markkinoiden suosituin uretaanipuslamerkki. Powerflexin polyuretaanipuslat antavat alustalle jämäkkyyttä, joka tuntuu ajotuntumassa ja renkaiden vähäisemmässä kulumisessakin, kun pyöränkulmat eivät pääse muuttumaan kovassa rasituksessa väljien puslien takia. Tavalliseen katuajoon suosittelemme road-sarjan puslia. Black-sarjan puslat ovat jo melko jäykkiä, joten ne sopivat kilpakäyttöön radalle tai muuhun vastaavaan vaativaan käyttöön

LISÄTIEDOT

2. PFF80-1502
PFF80-1502 Front Arm Rear Bush uses a rotating sleeve design to eliminate the common cause of the original bush failing due to the twisting forces acting on the rubber bush. Testing during development has proven our road series purple part to be 14% stiffer than the original rubber bush. Our Black Series material boosts stiffness by over 100% v.s. the original rubber bush, making it ideal for Track or Motorsport applications.
3. PFF80-1503-26.6
Please check anti roll bar diameter before ordering.
10. PFR80-1510-20
Please check anti roll bar diameter before ordering.
17. PFR80-1517
PFR80-1517 Rear Trailing Arm Bush rectifies the commonly failed rear trailing arm bush due to twisting. Flexibility and articulation is also maintained through suspension travel from the use of our dual compound design.