Powerflex Road -puslasarja – Mazda Mk4 ND (2015-)

Tuotenumero: PFMA4696-RD

Alkaen 57,00

Valitse puslasarja *

Toimitusaika 1-3 arkipäivää

Toimitusaika 2-3 viikkoa

Toimitusaika 2-3 viikkoa

Toimituskulut kirjeille 3 €, paketeille 7 €.
Yli 130 € tilaukset toimituskuluitta (pois lukien pikarahdit).

Sarjan hinta sisältää aina yhteen autoon tarvittavan määrän puslia

1. PFF36-601
Front Lower Arm Front Bush
2. PFF36-602
Front Lower Arm Rear Bush
3. PFF36-603-22.7
Front Anti Roll Bar Bush
Bush size: 22,7
4. PFF36-604
Front Upper Arm Bush
5. PFF36-605
Front Lower Arm Rear Bush Insert
10. PFR36-610-11.1
Rear Anti Roll Bar Bush
Bush size: 11,1
12. PFF36-607
Door Stop Bush
12. PFF36-607
Door Stop Bush
30. PFR36-630
Rear Diff Mount Insert

Katso alta lisätiedot

Powerflex-puslat MX-5, Miata, Eunos

Powerflex-puslat ovat markkinoiden suosituin uretaanipuslamerkki. Powerflexin polyuretaanipuslat antavat alustalle jämäkkyyttä, joka tuntuu ajotuntumassa ja renkaiden vähäisemmässä kulumisessakin, kun pyöränkulmat eivät pääse muuttumaan kovassa rasituksessa väljien puslien takia. Tavalliseen katuajoon suosittelemme road-sarjan puslia. Black-sarjan puslat ovat jo melko jäykkiä, joten ne sopivat kilpakäyttöön radalle tai muuhun vastaavaan vaativaan käyttöön

LISÄTIEDOT

12. PFF36-607
Replacing the standard door stops with our Powerflex branded 95A durometer door stops, resolves the NVH related issues and provides a long-term, fit and forget solution.The audio quality from the door mountedspeakers is also improved due to the reduction of vibration.
12. PFF36-607
Replacing the standard door stops with our Powerflex branded 95A durometer door stops, resolves the NVH related issues and provides a long-term, fit and forget solution.The audio quality from the door mountedspeakers is also improved due to the reduction of vibration.
30. PFR36-630
This part fits into and fills voids in original bushes fitted in bracket with OE part number NA5F 39730 and fits manual versions only. These inserts are designed be a quick and easy method of limiting movement of the diff and providing greater stability under acceleration.