Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Porsche CAYMAN (981)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Porsche CAYMAN (981) Vuosimalli: 03.12 – Moottori: 2.7, S 3.4 Suurin sallittu etuakselimassa: 810kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 955kg Madallus edessä: 20 mm Madallus takana: 10 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Vain autoihin, joissa PASM Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
4564,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TSI 4motion, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4motion Suurin sallittu etuakselimassa: 1710kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1720kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ
Loppu toistaiseksi
3283,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TDI Suurin sallittu etuakselimassa: 1550kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1720kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ
Loppu toistaiseksi
3283,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen T-ROC (A11)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen T-ROC (A11) Vuosimalli: 07.17 – Moottori: 2.0 TSI 4Motion, 2.0 TDI 4Motion Suurin sallittu etuakselimassa: 1100kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1150kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 25 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 0N4 Vain autoihin, joissa PR-Code UC8
Loppu toistaiseksi
2726,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen T-ROC (A11)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen T-ROC (A11) Vuosimalli: 07.17 – Moottori: 1.5 TSI 4motion Suurin sallittu etuakselimassa: 1020kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1150kg Madallus edessä: 30 Madallus takana: 25 Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 0N4 Vain autoihin, joissa PR-Code UC8
Loppu toistaiseksi
2726,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen T-ROC (A11)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen T-ROC (A11) Vuosimalli: 07.17 – Moottori: 2.0 TDI Suurin sallittu etuakselimassa: 1100kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 940kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 0N1 Vain autoihin, joissa PR-Code UC8
Loppu toistaiseksi
2726,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen T-ROC (A11)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen T-ROC (A11) Vuosimalli: 07.17 – Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI, 1.6 TDI Suurin sallittu etuakselimassa: 1020kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 940kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 0N1 Vain autoihin, joissa PR-Code UC8
Loppu toistaiseksi
2726,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen TRANSPORTER T6 BUS (SGB, SGG, SGJ)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen TRANSPORTER T6 BUS (SGB, SGG, SGJ) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TDI Suurin sallittu etuakselimassa: 1550kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1720kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ
Loppu toistaiseksi
3283,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen TRANSPORTER T6 BUS (SGB, SGG, SGJ)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen TRANSPORTER T6 BUS (SGB, SGG, SGJ) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TSI 4motion, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4motion Suurin sallittu etuakselimassa: 1710kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1720kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ
Loppu toistaiseksi
3283,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen TRANSPORTER T6 KASTEN / BOX (SGA, SGH)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen TRANSPORTER T6 KASTEN / BOX (SGA, SGH) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TDI Suurin sallittu etuakselimassa: 1550kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1720kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ
Loppu toistaiseksi
3283,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen TRANSPORTER T6 KASTEN / BOX (SGA, SGH)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen TRANSPORTER T6 KASTEN / BOX (SGA, SGH) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TSI 4motion, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4motion Suurin sallittu etuakselimassa: 1710kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1720kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ
Loppu toistaiseksi
3283,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen TRANSPORTER T6 PRITSCHE/FAHRGESTELL / PLATFORM/CHASSIS (SFD, SFE, SFL, SFZ)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen TRANSPORTER T6 PRITSCHE/FAHRGESTELL / PLATFORM/CHASSIS (SFD, SFE, SFL, SFZ) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TSI 4motion, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4motion Suurin sallittu etuakselimassa: 1710kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1720kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ
Loppu toistaiseksi
3283,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja Volkswagen TRANSPORTER T6 PRITSCHE/FAHRGESTELL / PLATFORM/CHASSIS (SFD, SFE, SFL, SFZ)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic Volkswagen TRANSPORTER T6 PRITSCHE/FAHRGESTELL / PLATFORM/CHASSIS (SFD, SFE, SFL, SFZ) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TDI Suurin sallittu etuakselimassa: 1550kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1720kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ
Loppu toistaiseksi
3283,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja Abarth 124 SPIDER (348_)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Abarth 124 SPIDER (348_) Vuosimalli: 03.16 – Moottori: 1.4 Suurin sallittu etuakselimassa: 695kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 665kg Madallus edessä: 45 mm Madallus takana: 35 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti
Toimitusaika 2-9 arkipäivää
1179,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja Abarth PUNTO / GRANDE PUNTO (199)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Abarth PUNTO / GRANDE PUNTO (199) Vuosimalli: 12.07 – Moottori: 1.4 Suurin sallittu etuakselimassa: 1000kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 850kg Madallus edessä: 30-35 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm
Toimitusaika 2-9 arkipäivää
1053,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja Alfa Romeo 147 (937)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Alfa Romeo 147 (937) Vuosimalli: 07.05 – 03.10 Moottori: 1.6 16V T.Spark, 1.9 JTD, 1.9 JTD 16V, 1.9 JTDM, 1.9 JTDM 8V, 1.9 JTDM 16V, 2.0, 2.0 16V T.Spark, 2.0 16V T.Spark ECO Suurin sallittu etuakselimassa: 1040kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 980kg Madallus edessä: 45-50 mm Madallus takana: 40 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti
Toimitusaika 2-9 arkipäivää
1147,00 € Lisää ostoskoriin