Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-019-02-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – Z4 ROADSTER (E89) Vuosimalli: 05.09 – 08.16 Moottori: sDrive35i, sDrive35is Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 870 / 1000 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1097,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-022-01-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 5 (F10, F18) Vuosimalli: 06.09 – 10.16 Moottori: 520i, 523i, 528i, 530i, 535i, 518d, 520d, 525d, 530d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1310 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1308,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-022-02-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 5 (F10, F18) Vuosimalli: 06.09 – 10.16 Moottori: 535i, 525d, 530d, 535d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1200 / 1310 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1308,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-022-03-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 5 (F10, F18) Vuosimalli: 06.09 – 10.16 Moottori: 550i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1270 / 1380 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1308,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-022-08-20) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 5 TOURING (F11) Vuosimalli: 11.09 – 02.17 Moottori: 520i, 523i, 528i, 530i, 535i, 518d, 520d, 525d, 530d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1420 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 15-20 mm (Ilmajousitus) Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1346,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-022-09-20) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 5 TOURING (F11) Vuosimalli: 11.09 – 02.17 Moottori: 535i, 525d, 530d, 535d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1200 / 1420 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 15-20 mm (Ilmajousitus) Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1346,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-024-01-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – X3 (F25) Vuosimalli: 09.10 – 08.17 Moottori: xDrive 20i, xDrive 28i, xDrive 20d, xDrive 35i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1340 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. BMW – X4 (F26) Vuosimalli: 04.14 – 03.18 Moottori: xDrive 20i, xDrive 28i, xDrive 20d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1340 Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1256,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-024-02-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – X3 (F25) Vuosimalli: 09.10 – 08.17 Moottori: xDrive 35i, xDrive 30d, xDrive 35d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1180 / 1340 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. BMW – X4 (F26) Vuosimalli: 04.14 – 03.18 Moottori: xDrive 35i, xDrive 30d, xDrive 35d, M40i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1180 / 1340 Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1256,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-027-01-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 7 (E38) Vuosimalli: 10.94 – 11.01 Moottori: 730i,iL 735i,iL, 740i,iL 750i,iL Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1230 / 1370 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Traileria/peräkärryä vedettäessä suurin sallittu taka-akselimassa on korkeampi Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa EDC
Loppu toistaiseksi
1381,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-028-01-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 8 (E31) Vuosimalli: 04.93 – 12.99 Moottori: 840 Ci, 840 i, 850 Ci, 850 CSi Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1150 / 1200 Madallus edessä / takana: 25 mm / 15-20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Traileria/peräkärryä vedettäessä suurin sallittu taka-akselimassa on korkeampi Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 04.90 – 10.94 Moottori: 850 i,Ci Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1150 / 1200 Madallus edessä / takana: 25 mm / 15-20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Traileria/peräkärryä vedettäessä suurin sallittu taka-akselimassa on korkeampi Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Tarvitaan lisäksi lisäosia: BMW part-no. 31 33 1139 436
Loppu toistaiseksi
1354,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-029-01-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 6 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F12) Vuosimalli: 03.11 – 06.18 Moottori: 640i, 640d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1350 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1526,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-029-03-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 6 COUPE (F13) Vuosimalli: 11.10 – 10.17 Moottori: 640i, 640d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1330 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1526,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-029-10-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 6 GRAN COUPE (F06) Vuosimalli: 09.11 – 11.18 Moottori: 640i, 640d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1350 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1616,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-029-11-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 6 GRAN COUPE (F06) Vuosimalli: 09.11 – 11.18 Moottori: 650i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1260 / 1350 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1616,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-030-01-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 11.10 – 06.19 Moottori: 114i, 116i, 118i, 120i, 125i, 114d, 116d, 118d, 120d, 125d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 935 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 12.11 – Moottori: 114i, 116i, 118i, 120i, 125i, 114d, 116d, 118d, 120d, 125d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 935 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 218i, 220i, 225i, 228i, 230i, 218d, 220d, 225d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 935 / 1160 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23) Vuosimalli: 11.14 – Moottori: 218i, 220i, 225i, 228i, 230i, 218d, 220d, 225d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 935 / 1160 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-030-02-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 08.11 – 06.19 Moottori: 125d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) Vuosimalli: 11.11 – 06.19 Moottori: M 135 i, M 140 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 12.11 – Moottori: 125d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) Vuosimalli: 12.11 – Moottori: M 135 i, M 140 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 225d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: M 235 i, M240 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23) Vuosimalli: 11.14 – Moottori: 220 i, 225i, 228 i, 230 i, 225 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) Vuosimalli: 11.14 – Moottori: M 235 i, M240 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin