Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-040-02-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – X3 (G01, F97) Vuosimalli: 08.17 – Moottori: xDrive M40 i, xDrive 30 d, xDrive 30 d Mild-Hybrid, xDrive M40 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1255 / 1505 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi BMW – X4 (G02, F98) Vuosimalli: 04.18 – Moottori: xDrive 20 d Mild-Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1255 / 1505 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi Vuosimalli: 04.18 – Moottori: M40 i xDrive, xDrive M40 i Mild Hybrid, xDrive 30 d, M40d xDrive, M40d Mild Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1255 / 1505 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi
Loppu toistaiseksi
1544,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-045-01-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (G20, G80) Vuosimalli: 11.18 – Moottori: 318 i, 320 i, 320 i 1.6, 330 i, 316 d, 316 d Mild-Hybrid, 318 d, 318 d Mild-Hybrid, 320 d, 320 d Mild-Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1265 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. BMW – 4 COUPE (G22, G82) Vuosimalli: 07.20 – Moottori: 420 i, 420 d Mild-Hybrid, 430 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1325 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1471,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-045-02-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (G20, G80) Vuosimalli: 11.18 – Moottori: 330 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1265 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1471,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-045-03-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (G20, G80) Vuosimalli: 11.18 – Moottori: 320 i xDrive, 330 i xDrive, M 340 i xDrive, M 340 i Mild-Hybrid xDrive, 320 d xDrive, 320 d Mild-Hybrid xDrive, 330 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1265 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. BMW – 4 COUPE (G22, G82) Vuosimalli: 07.20 – Moottori: 420 d Mild-Hybrid xDrive, M440 i Mild-Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1325 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1533,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-045-07-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (G21, G81) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 318 i, 320 i, 330 i, 316 d, 316 d Mild-Hybrid, 318d, 318 d Mild-Hybrid, 320 d, 320 d Mild-Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1360 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1471,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-045-08-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (G21, G81) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 330 d, 330 d Mild-Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1360 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1471,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-045-09-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (G21, G81) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 330 i xDrive, 320 d xDrive, 320 d Mild-Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1360 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Tarvittaessa M45-20-045-01-01 (7mm) korokekumia taka-akselilla voidaan käyttää seuraavissa automalleissa: BMW 3 330e 2WD/xDrive (G20/G21) / BMW 3 M340i xDrive, 330d xDrive, M340d xDrive (G21) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: M 340 i xDrive, M 340 i Mild-Hybrid xDrive, 330 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1360 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Tarvittaessa M45-20-045-01-01 (7mm) korokekumia taka-akselilla voidaan käyttää seuraavissa automalleissa: BMW 3 330e 2WD/xDrive (G20/G21) / BMW 3 M340i xDrive, 330d xDrive, M340d xDrive (G21)
Loppu toistaiseksi
1533,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-045-13-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (G20, G80) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 320 e Plug-in-Hybrid, 330 e Plug-in-Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1450 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1471,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-045-14-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (G20, G80) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 330 e Plug-in-Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1450 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1533,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-045-15-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (G21, G81) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 320 e Plug-in-Hybrid, 330 e Plug-in-Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1450 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Tarvittaessa M45-20-045-01-01 (7mm) korokekumia taka-akselilla voidaan käyttää seuraavissa automalleissa: BMW 3 330e 2WD/xDrive (G20/G21) / BMW 3 M340i xDrive, 330d xDrive, M340d xDrive (G21)
Loppu toistaiseksi
1471,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-045-16-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (G21, G81) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 320 e Plug-in-Hybrid xDrive, 330 e Plug-in-Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 1450 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Tarvittaessa M45-20-045-01-01 (7mm) korokekumia taka-akselilla voidaan käyttää seuraavissa automalleissa: BMW 3 330e 2WD/xDrive (G20/G21) / BMW 3 M340i xDrive, 330d xDrive, M340d xDrive (G21)
Loppu toistaiseksi
1533,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-045-17-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 4 COUPE (G22, G82) Vuosimalli: 07.20 – Moottori: 430 d Mild-Hybrid xDrive, M 440 d Mild-Hybrid xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1170 / 1325 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1533,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-047-01-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 1 (F40) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 116i, 118i, 116d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1025 / 1020 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
968,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-047-02-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 1 (F40) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 120i, 116d, 118d, 120d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1085 / 1020 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 11.20 – Moottori: 128ti Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1085 / 1020 Madallus edessä / takana: 15 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
968,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-052-01-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 2 COUPE (G42, G87) Vuosimalli: 08.21 – Moottori: 218 i, 220 i, 230 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 995 / 1170 Madallus edessä / takana: 15-20 mm / 15-20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1481,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-052-02-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 2 COUPE (G42, G87) Vuosimalli: 08.21 – Moottori: M240 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1170 Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1481,00 € Lisää ostoskoriin