Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-25-040-04-20) Mercedes-Benz
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Mercedes-Benz – E-KLASSE T-MODEL / E-CLASS T-MODEL (S213) Vuosimalli: 10.16 – Moottori: E350 d, E400 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1210 / 1530 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ajokorkeutta voidaan säätää hankkimalla eri paksuisia kumeja välillä 8-23 mm. Nämä saat Mercedes-Benz -varaosaliikkeestä Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1810,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-25-041-01-22) Mercedes-Benz
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Mercedes-Benz – GLC (X253) Vuosimalli: 06.15 – Moottori: 200 4-matic, 250 4-matic, 300 4-matic, 220 d 4-matic, 250 d 4-matic, 300 d 4-matic, 350 d 4-matic, 400 d 4-matic Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1250 / 1340 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa AMG-jousitus Mercedes-Benz – GLC COUPE (C253) Vuosimalli: 06.16 – Moottori: 200 4-matic, 250 4-matic, 300 4-matic, 220 d 4-matic, 250 d 4-matic, 300 d 4-matic, 350 d 4-matic, 400 d 4-matic Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1250 / 1340 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa AMG-jousitus
Loppu toistaiseksi
1457,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-25-043-01-22) Mercedes-Benz
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Mercedes-Benz – A-KLASSE / A-CLASS (W177) Vuosimalli: 03.18 – Moottori: A160, A180, A180 Mild-Hybrid, A200, A200 Mild-Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1065 / 945 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Ei autoihin, joissa AMG-jousitus
Loppu toistaiseksi
982,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-25-043-04-22) Mercedes-Benz
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Mercedes-Benz – A-KLASSE / A-CLASS (W177) Vuosimalli: 03.18 – Moottori: A160, A180, A180 Mild-Hybrid, A200, A200 Mild-Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1065 / 950 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain autoihin, joissa AMG-jousitus
Loppu toistaiseksi
982,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-25-043-05-22) Mercedes-Benz
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Mercedes-Benz – A-KLASSE / A-CLASS (W177) Vuosimalli: 03.18 – Moottori: A220, A250, A160d, A200d, A220d, A180d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1120 / 950 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain autoihin, joissa AMG-jousitus
Loppu toistaiseksi
982,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-25-043-06-22) Mercedes-Benz
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Mercedes-Benz – A-KLASSE / A-CLASS (W177) Vuosimalli: 09.18 – Moottori: AMG A 35 4-Matic, AMG A 45 4-Matic+, AMG A 45 S 4-Matic+ Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1185 / 1015 Madallus edessä / takana: 15 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
Loppu toistaiseksi
1211,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-25-046-01-22) Mercedes-Benz
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Mercedes-Benz – CLA (C118) Vuosimalli: 03.19 – Moottori: CLA 180, CLA 200 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1065 / 1025 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
Loppu toistaiseksi
1124,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-25-046-04-22) Mercedes-Benz
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Mercedes-Benz – CLA (C118) Vuosimalli: 03.19 – Moottori: CLA 220 4Matic, CLA 250 4Matic Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1135 / 1025 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
Loppu toistaiseksi
1124,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-26-003-01-22) Dacia, Renault
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Dacia – DUSTER (HS_) Vuosimalli: 04.10 – 01.18 Moottori: 1.5 dCi, 1.6 16V Hi-Flex, 1.6 SCe 115 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1010 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 01.11 – Moottori: 1.5 dCi, 1.6 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1010 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
730,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-26-003-02-22) Dacia, Renault
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Dacia – DUSTER (HS_) Vuosimalli: 04.10 – 01.18 Moottori: 1.2 TCe 125 4×4, 1.5 dCi 4×4, 1.6 16V 4×4, 1.6 SCe 115 4×4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1050 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 06.11 – Moottori: 1.5 dCi 4×4, 1.6 16V 4×4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1050 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
730,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-26-003-03-22) Dacia
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Dacia – DUSTER (HM_) Vuosimalli: 10.17 – Moottori: 1.0 TCe90, 1.0 TCe 100, 1.2 TCe 125, 1.3 Tce 130, 1.3 TCe150, 1.5 Dci 90, 1.5 dCi 95, 1.5 dCi 110, 1.5 Dci 115, 1.6 SCe 115 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1010 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
807,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-26-003-04-22) Dacia
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Dacia – DUSTER (HM_) Vuosimalli: 10.17 – Moottori: 1.0 TCe 100 4×4, 1.2 TCe 125 4×4, 1.3 TCe 130 4×4, 1.3 TCe 150 4×4, 1.5 dCi 110 4×4, 1.5 dCi 115 4×4,1.6 SCe 115 4×4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1025 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
906,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-28-009-01-22) Chrysler
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Chrysler – CROSSFIRE Vuosimalli: 07.03 – 12.07 Moottori: 3.2 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 845 / 820 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Chrysler – CROSSFIRE ROADSTER Vuosimalli: 05.04 – 12.07 Moottori: 3.2 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 845 / 820 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
923,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-30-006-01-22) Fiat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Fiat – PUNTO (188) Vuosimalli: 09.99 – 03.12 Moottori: 1.2 60, 1.2 16V 80, 1.4, 1.3 JTD 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 900 / 870 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1024,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-30-006-02-22) Fiat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Fiat – PUNTO (188) Vuosimalli: 09.99 – 03.12 Moottori: 1.8 130 HGT, 1.9 DS 60, 1.9 JTD, 1.9 JTD 80 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 900 / 870 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1024,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-30-010-01-22) Fiat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Fiat – PUNTO / GRANDE PUNTO (199) Vuosimalli: 10.05 – Moottori: 1.2, 1.4, 1.4 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 950 / 950 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm Fiat – PUNTO EVO (199) Vuosimalli: 07.09 – 02.12 Moottori: 0.9 Twinair Turbo, 1.2, 1.4, 1.4 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 950 / 950 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm Fiat – PUNTO (199) Vuosimalli: 03.12 – Moottori: 0.9 Twinair Turbo, 1.2, 1.4, 1.4 Multi Air, 1.4 Turbo Multi Air Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 950 / 950 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa etuiskunvaimentimen pituus 564mm ja takana 666mm
Toimitusaika n. 7 päivää
1009,00 € Lisää ostoskoriin