Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-35-046-02-22) Ford
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Ford – FIESTA VII (HJ, HF) Vuosimalli: 01.17 – Moottori: 1.0 EcoBoost, 1.5 TDCi Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 915 / 850 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
906,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-35-047-01-22) Ford
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Ford – FOCUS IV (HN) Vuosimalli: 01.18 – Moottori: 1.0 EcoBoost, 1.5 EcoBoost, 1.5 EcoBlue, 1.5 Ti-VCT Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 995 / 960 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
Toimitusaika n. 7 päivää
944,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-35-047-02-22) Ford
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Ford – FOCUS IV (HN) Vuosimalli: 01.18 – Moottori: 1.0 EcoBoost, 1.5 EcoBoost, 1.5 EcoBlue, 1.5 Ti-VCT Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1055 / 960 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli
Toimitusaika n. 7 päivää
944,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-40-008-01-22) Honda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Honda – ACCORD VII (CL) Vuosimalli: 02.03 – 05.08 Moottori: 2.0 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 920 Madallus edessä / takana: 35-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa xenon-ajovalot (mikä tahansa korkeudensäätöjärjestelmä kiinnitetty etuiskunvaimentimeen) Honda – Accord VII (CM) Vuosimalli: 01.06 – 05.08 Moottori: 2.0 Vtec Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 920 Madallus edessä / takana: 35-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa xenon-ajovalot (mikä tahansa korkeudensäätöjärjestelmä kiinnitetty etuiskunvaimentimeen)
Loppu toistaiseksi
1010,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-40-008-03-22) Honda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Honda – ACCORD VII (CL) Vuosimalli: 01.04 – 05.08 Moottori: 2.4, 2.2 i-CTDi Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 920 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa xenon-ajovalot (mikä tahansa korkeudensäätöjärjestelmä kiinnitetty etuiskunvaimentimeen) Honda – Accord VII (CM) Vuosimalli: 09.02 – 12.05 Moottori: 2.4 Vtec E Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 920 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa xenon-ajovalot (mikä tahansa korkeudensäätöjärjestelmä kiinnitetty etuiskunvaimentimeen)
Loppu toistaiseksi
1010,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-40-009-01-22) Honda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Honda – CIVIC V COUPE (EJ) Vuosimalli: 08.93 – 03.96 Moottori: 1.5, 1.5 i Lsi (EJ2), 1.6 i (EJ6), 1.6 i Vtec (EJ1), 1.6 i Vtec Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 835 / 750 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Honda – CIVIC V HATCHBACK (EG) Vuosimalli: 10.91 – 11.95 Moottori: 1.3 16V (EG3), 1.4 16V, 1.5 i 16V (EG4), 1.6 si 16V (EG6), 1.6 16V Vtec (EG5), 1.6, 1.6 Vtec, 1.6 VTi Vtec (EG6) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 835 / 750 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Honda – CIVIC V STUFENHECK / SALOON (EG, EH) Vuosimalli: 10.91 – 12.95 Moottori: 1.3, 1.5, 1.5 i 16V (EG8), 1.5 (EG8), 1.6 EX, 1.6 si 16V, 1.6 16V Vtec (EH9), 1.6 (EH9), 1.6 Vtec, 1.6 VTi (EG9) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 835 / 750 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
932,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-40-011-09-22) Honda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Honda – CIVIC IX (FK) Vuosimalli: 02.12 – Moottori: 1.4 i-VTEC, 1.8 i-VTEC Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 845 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1050,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-40-011-10-22) Honda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Honda – CIVIC IX (FK) Vuosimalli: 02.12 – Moottori: 2.2 i-DTEC Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 845 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1050,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-40-011-11-22) Honda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Honda – CIVIC IX (FK) Vuosimalli: 02.13 – Moottori: 1.6 i-DTEC Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 845 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1050,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-40-012-02-22) Honda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Honda – CR-V IV (RM) Vuosimalli: 01.12 – Moottori: 2.0, 2.0 Flex, 2.0 AWD, 2.4, 2.4 AWD, 1.6 i-DTEC, 1.6 i-DTEC 4WD, 2.2 i-DTEC AWD Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1170 / 1055 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa xenon-ajovalot (mikä tahansa korkeudensäätöjärjestelmä kiinnitetty etuiskunvaimentimeen)
Loppu toistaiseksi
1308,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-40-036-04-22) Honda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Honda – CIVIC X SCHRÄGHECK / HATCHBACK (FC_, FK) Vuosimalli: 09.15 – Moottori: 1.0 VTEC, 1.5 VTEC, 1.6 i-DTEC Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 955 / 865 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Honda – CIVIC X STUFENHECK / SALOON (FC_) Vuosimalli: 09.15 – Moottori: 1.5, 1.5 VTEC, 1.6 i-VTEC, 1.6 i-DTEC Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 955 / 865 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
969,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-42-029-02-22) Hyundai
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Hyundai – i40 (VF) Vuosimalli: 03.12 – 05.19 Moottori: 1.6 GDI, 2.0, 2.0 CVVT, 2.0 GDI, 1.7 CRDi Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1200 / 1200 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Hyundai – i40 CW (VF) Vuosimalli: 07.11 – 05.19 Moottori: 1.6 GDI, 2.0, 2.0 CVVT, 2.0 GDI, 1.7 CRDi Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1200 / 1200 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1300,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-42-038-01-22) Hyundai, Kia
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Hyundai – TUCSON (TLE) Vuosimalli: 06.15 – Moottori: 1.6 GDi, 1.6 T-GDi, 1.6 T-GDi Allrad, 2.0, 2.0 CVVT, 2.0 GDI, 2.0 Allrad, 2.0 GDi Allrad, 1.6 CRDi, 1.6 CRDi AWD, 1.6 CRDi 48V hybrid, 1.6 CRDi hybrid 48V Allrad, 1.7 CRDi Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1280 / 1150 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Kia – SPORTAGE IV (QL-QLE) Vuosimalli: 09.15 – Moottori: 1.6 GDI, 1.6 GDI AWD, 2.0, 2.0 AWD, 1.6 CRDi, 1.6 CRDi AWD, 1.6 CRDi Eco-Dynamics+, 1.6 CRDi Eco-Dynamics+ AWD, 1.7 CRDi Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1280 / 1150 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25-30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1173,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-42-038-02-22) Hyundai, Kia
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Hyundai – TUCSON (TLE) Vuosimalli: 06.15 – Moottori: 2.0 CRDi, 2.0 CRDi Allrad, 2.0 CRDi hybrid 48V Allrad Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1280 / 1150 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Kia – SPORTAGE IV (QL-QLE) Vuosimalli: 09.15 – Moottori: 2.0 CRDi, 2.0 CRDi AWD, 2.0 CRDi Eco-Dynamics+ AWD Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1280 / 1150 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25-30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1173,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-45-006-01-22) Jaguar
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Jaguar – F-PACE (X761_) Vuosimalli: 09.15 – Moottori: 2.0 Ti4 AWD, 2.0 D AWD Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1170 / 1420 Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1291,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-46-025-01-22) Hyundai, Kia
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Hyundai – i30 (GD) Vuosimalli: 11.11 – 12.16 Moottori: 1.4, 1.6, 1.6 GDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 960 Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 01.15 – Moottori: 1.6 T-GDi Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 960 Madallus edessä / takana: 10 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Hyundai – i30 COUPE (GD) Vuosimalli: 05.13 – Moottori: 1.4, 1.6 GDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 960 Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 01.15 – Moottori: 1.6 T-GDi Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 960 Madallus edessä / takana: 10 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Kia – CEE’D (JD) Vuosimalli: 05.12 – 07.18 Moottori: 1.4 MPI, 1.4 CVVT, 1.6 CVVT, 1.6 GDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 960 Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 05.12 – 07.18 Moottori: 1.6 GT Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 960 Madallus edessä / takana: 10 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Kia – PRO CEE’D (JD) Vuosimalli: 05.12 – Moottori: 1.0 T-GDI, 1.4 MPI, 1.4 CVVT, 1.6 CVVT, 1.6 GDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 960 Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 05.12 – Moottori: 1.6 GT Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 960 Madallus edessä / takana: 10 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1100,00 € Lisää ostoskoriin
