Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Honda CIVIC IX (FK)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Honda CIVIC IX (FK) Vuosimalli: 02.13 – Moottori: 1.6 i-DTEC Suurin sallittu etuakselimassa: 1050kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 845kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 25 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti
Loppu toistaiseksi
1098,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Honda CIVIC V COUPE (EJ)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Honda CIVIC V COUPE (EJ) Vuosimalli: 08.93 – 03.96 Moottori: 1.5, 1.5 i Lsi (EJ2), 1.6 i (EJ6), 1.6 i Vtec (EJ1), 1.6 i Vtec Suurin sallittu etuakselimassa: 835kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 750kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti
Loppu toistaiseksi
968,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Honda CIVIC V HATCHBACK (EG)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Honda CIVIC V HATCHBACK (EG) Vuosimalli: 10.91 – 11.95 Moottori: 1.3 16V (EG3), 1.4 16V, 1.5 i 16V (EG4), 1.6 si 16V (EG6), 1.6 16V Vtec (EG5), 1.6, 1.6 Vtec, 1.6 VTi Vtec (EG6) Suurin sallittu etuakselimassa: 835kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 750kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti
Loppu toistaiseksi
968,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Honda CIVIC V STUFENHECK / SALOON (EG, EH)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Honda CIVIC V STUFENHECK / SALOON (EG, EH) Vuosimalli: 10.91 – 12.95 Moottori: 1.3, 1.5, 1.5 i 16V (EG8), 1.5 (EG8), 1.6 EX, 1.6 si 16V, 1.6 16V Vtec (EH9), 1.6 (EH9), 1.6 Vtec, 1.6 VTi (EG9) Suurin sallittu etuakselimassa: 835kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 750kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti
Loppu toistaiseksi
968,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Honda CIVIC X SCHRÄGHECK / HATCHBACK (FC_, FK)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Honda CIVIC X SCHRÄGHECK / HATCHBACK (FC_, FK) Vuosimalli: 09.15 – Moottori: 1.0 VTEC, 1.5 VTEC, 1.6 i-DTEC Suurin sallittu etuakselimassa: 955kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 865kg Madallus edessä: 25 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1011,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Honda CIVIC X STUFENHECK / SALOON (FC_)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Honda CIVIC X STUFENHECK / SALOON (FC_) Vuosimalli: 09.15 – Moottori: 1.5, 1.5 VTEC, 1.6 i-VTEC, 1.6 i-DTEC Suurin sallittu etuakselimassa: 955kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 865kg Madallus edessä: 25 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1011,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Honda CR-V III (RE)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Honda CR-V III (RE) Vuosimalli: 10.06 – Moottori: 2.0i, 2.0 i 4WD, 2.4, 2.4 4WD, 2.4 i-VTEC 4WD, 2.2i-CTDI 4WD, 2.2 i-DTEC 4WD Suurin sallittu etuakselimassa: 1170kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1055kg Madallus edessä: 30-35 mm Madallus takana: 25 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa xenon-ajovalot
Loppu toistaiseksi
1339,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Honda CR-V IV (RM)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Honda CR-V IV (RM) Vuosimalli: 01.12 – Moottori: 2.0, 2.0 Flex, 2.0 AWD, 2.4, 2.4 AWD, 1.6 i-DTEC, 1.6 i-DTEC 4WD, 2.2 i-DTEC AWD Suurin sallittu etuakselimassa: 1170kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1055kg Madallus edessä: 30-35 mm Madallus takana: 25 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa. Ei autoihin, joissa xenon-ajovalot
Loppu toistaiseksi
1375,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Hyundai i30 (GD)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Hyundai i30 (GD) Vuosimalli: 11.11 – 12.16 Moottori: 1.4 CRDi, 1.6 CRDi Suurin sallittu etuakselimassa: 1050kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 960kg Madallus edessä: 20 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1151,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Hyundai i30 (GD)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Hyundai i30 (GD) Vuosimalli: 01.15 – Moottori: 1.6 T-GDi Suurin sallittu etuakselimassa: 1050kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 960kg Madallus edessä: 10 mm Madallus takana: 10 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1151,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Hyundai i30 (GD)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Hyundai i30 (GD) Vuosimalli: 11.11 – 12.16 Moottori: 1.4, 1.6, 1.6 GDI Suurin sallittu etuakselimassa: 1050kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 960kg Madallus edessä: 20 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1151,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Hyundai i30 COUPE (GD)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Hyundai i30 COUPE (GD) Vuosimalli: 05.13 – Moottori: 1.4, 1.6 GDI Suurin sallittu etuakselimassa: 1050kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 960kg Madallus edessä: 20 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1151,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Hyundai i30 COUPE (GD)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Hyundai i30 COUPE (GD) Vuosimalli: 01.15 – Moottori: 1.6 T-GDi Suurin sallittu etuakselimassa: 1050kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 960kg Madallus edessä: 10 mm Madallus takana: 10 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1151,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Hyundai i30 COUPE (GD)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Hyundai i30 COUPE (GD) Vuosimalli: 05.13 – Moottori: 1.4 CRDi, 1.6 CRDi Suurin sallittu etuakselimassa: 1050kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 960kg Madallus edessä: 20 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1151,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Hyundai i30 CW (GD)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Hyundai i30 CW (GD) Vuosimalli: 06.12 – Moottori: 1.4 CRDi, 1.6 CRDi Suurin sallittu etuakselimassa: 1050kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1050kg Madallus edessä: 20 mm Madallus takana: 25 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1151,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Hyundai i30 CW (GD)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Hyundai i30 CW (GD) Vuosimalli: 06.12 – Moottori: 1.4, 1.6, 1.6 GDI Suurin sallittu etuakselimassa: 1050kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1050kg Madallus edessä: 25 mm Madallus takana: 25 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1151,00 € Lisää ostoskoriin