Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-043-06-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – TIGUAN (AD1, AX1) Vuosimalli: 01.16 – Moottori: 2.0 TSI 4Motion, 2.0 TDI 4Motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1160 / 1380 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi Ei Tiguan Allspace -malliin
Toimitusaika n. 7 päivää
1166,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-043-07-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – TIGUAN ALLSPACE (BW2) Vuosimalli: 04.17 – Moottori: 1.4 TSI, 1.4 TSI E100, 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1380 Madallus edessä / takana: 35 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi
Toimitusaika n. 7 päivää
1068,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-043-08-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – TIGUAN ALLSPACE (BW2) Vuosimalli: 04.17 – Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1250 / 1380 Madallus edessä / takana: 35 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi
Toimitusaika n. 7 päivää
1068,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-043-09-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – TIGUAN ALLSPACE (BW2) Vuosimalli: 04.17 – Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1160 kg / 1380 Madallus edessä / takana: 35 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi
Toimitusaika n. 7 päivää
1068,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-043-10-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – TIGUAN ALLSPACE (BW2) Vuosimalli: 04.17 – Moottori: 2.0 TSI 4motion, 2.0 TDI 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1250 / 1400 Madallus edessä / takana: 35 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi
Toimitusaika n. 7 päivää
1068,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-044-01-22) Audi, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 06.20 – Moottori: 40 TDI quattro, 40 TFSI quattro, S3 quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1125 / 1040 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Vain autoihin, joissa S-sport-alusta (Audi) Volkswagen – ARTEON (3H7, 3H8) Vuosimalli: 03.17 – Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1200 / 1180 Madallus edessä / takana: 20 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volkswagen – ARTEON SHOOTING BRAKE (3H9) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 2.0 TSI, 2.0TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1200 / 1180 Madallus edessä / takana: 25 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-046-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – T-ROC (A11) Vuosimalli: 07.17 – Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 940 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain autoihin, joissa PR-Code 0N1
Toimitusaika n. 7 päivää
1131,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-046-02-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – T-ROC (A11) Vuosimalli: 07.17 – Moottori: 2.0 TSI 4Motion, 2.0 TDI 4Motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain autoihin, joissa PR-Code 0N4
Toimitusaika n. 7 päivää
1131,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-046-03-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – T-ROC (A11) Vuosimalli: 07.17 – Moottori: 1.5 TSI 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1150 Madallus edessä / takana: 30 / 25 Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain autoihin, joissa PR-Code 0N4
Toimitusaika n. 7 päivää
1131,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-046-04-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – T-ROC (A11) Vuosimalli: 07.17 – Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 940 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain autoihin, joissa PR-Code 0N1
Toimitusaika n. 7 päivää
1131,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-046-09-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – T-ROC CABRIOLET (AC7) Vuosimalli: 12.19 – Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1150 Madallus edessä / takana: 35-40 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
Loppu toistaiseksi
1013,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-051-05-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VIII (CD1) Vuosimalli: 09.20 – Moottori: 2.0 GTI, 2.0 GTD Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 930 Madallus edessä / takana: 15-20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Ei autoihin, joissa alun perin 19-tuumaiset vanteet
Loppu toistaiseksi
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-051-09-22) Seat, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – LEON SPORTSTOURER (KL8) Vuosimalli: 03.20 – Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 1050 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.0 TSI (81kw), 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 1030 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-051-10-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – LEON SPORTSTOURER (KL8) Vuosimalli: 03.20 – Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 1050 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Skoda – OCTAVIA IV COMBI / STATION WAGON (NX5) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 980 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.0 TSI (81kw), 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 1030 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-051-11-22) Seat, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – LEON SPORTSTOURER (KL8) Vuosimalli: 03.20 – Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1050 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1030 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-051-12-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – LEON SPORTSTOURER (KL8) Vuosimalli: 03.20 – Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1050 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Skoda – OCTAVIA IV COMBI / STATION WAGON (NX5) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1080 / 980 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1030 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin