Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-030-05-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 11.10 – 06.19 Moottori: 114i, 116i, 118i, 120i, 125i, 114d, 116d, 118d, 120d, 125d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 935 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 12.11 – Moottori: 114i, 116i, 118i, 120i, 125i, 114d, 116d, 118d, 120d, 125d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 935 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 218i, 220i, 225i, 228i, 230i, 218d, 220d, 225d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 935 / 1160 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23) Vuosimalli: 11.14 – Moottori: 218i, 220i, 225i, 228i, 230i, 218d, 220d, 225d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 935 / 1160 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-030-06-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 02.12 – 06.19 Moottori: 118 d xDrive, 120 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 15 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 02.12 – Moottori: 118 d xDrive, 120 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 15 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 220d xDrive, 228 i xDrive, 230 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-030-07-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 08.11 – 06.19 Moottori: 125d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vuosimalli: 11.11 – 06.19 Moottori: M 135 i, M 140 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 12.11 – Moottori: 125d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vuosimalli: 12.11 – Moottori: M 135 i, M 140 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 225d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vuosimalli: 10.13 – Moottori: M 235 i, M240 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23) Vuosimalli: 11.14 – Moottori: 220i, 225i, 228i, 230i, 225d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vuosimalli: 11.14 – Moottori: M 235 i, M240 i Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 20 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-030-08-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 02.12 – 06.19 Moottori: M 135 i xDrive, M 140 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160 Madallus edessä / takana: 15 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 02.12 – Moottori: M 135 i xDrive, M 140 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160 Madallus edessä / takana: 15 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: M 235 i xDrive, M 240 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160 Madallus edessä / takana: 15 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23) Vuosimalli: 11.14 – Moottori: M 235 i xDrive, M 240 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160 Madallus edessä / takana: 15 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-13-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 4 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F33, F83) Vuosimalli: 07.14 – Moottori: M4, M4 Competition Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 1250 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
4041,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-22-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 01.14 – 10.18 Moottori: M3, M3 Competition Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 1170 Madallus edessä / takana: 20 mm / 5-10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 01.14 – Moottori: M4, M4 Competition Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 1170 Madallus edessä / takana: 20 mm / 5-10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
4041,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-24-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 316 i, 318 i, 320 i, 328 i, 330 i, 335 i, 316 d, 318 d, 320 d, 325 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1255 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 07.13 – Moottori: 418 i, 420 i, 425 i, 428 i, 430 i, 418 d, 420 d, 425 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1255 Madallus edessä / takana: 15-20 mm / 5-10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 4 GRAN COUPE (F36) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 418i, 420 i, 425 i, 428 i, 430 i, 418 d, 420 d, 425 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1255 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-25-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 335 i, 340 i, 325 d, 330 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1255 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 20-25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 07.13 – Moottori: 435 i, 440 i, 430 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1255 Madallus edessä / takana: 15-20 mm / 5-10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 4 GRAN COUPE (F36) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 435 i, 440 i, 430 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1255 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-26-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 11.15 – 10.18 Moottori: 330e Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1010 / 1310 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 335 i, 340 i, 325 d, 330 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1310 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 3 GRAN TOURISMO (F34) Vuosimalli: 03.13 – Moottori: 320i, 330i, 335i, 340i, 325d, 330d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1310 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 25-30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-27-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 320 i xDrive, 328 i xDrive, 330 i xDrive, 320 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1310 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 4 GRAN COUPE (F36) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 420 i xDrive, 428 i xDrive, 430 i xDrive, 420 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1310 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-28-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 320i xDrive, 318 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1310 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-29-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 335 i xDrive, 340 i xDrive, 330 d xDrive, 335 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1310 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 4 GRAN COUPE (F36) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 435 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1310 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-30-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 01.12 – 06.15 Moottori: ActiveHybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1310 Madallus edessä / takana: 35 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-31-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 01.12 – 06.15 Moottori: 335 i xDrive, 340 i xDrive, 330 d xDrive, 335 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1310 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. BMW – 4 GRAN COUPE (F36) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 435 i xDrive, 440 i xDrive, 430 d xDrive, 435 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1310 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-32-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 316 i, 318 i, 320 i, 328 i, 330 i, 316 d, 318 d, 320 d, 325 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1310 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin BMW – 3 GRAN TOURISMO (F34) Vuosimalli: 03.13 – Moottori: 320i, 328i, 318d, 320d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1310 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 25-30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-33-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 320 i xDrive, 318 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1300 Madallus edessä / takana: 30 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin