Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-34-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 320 i xDrive, 328 i xDrive, 330 i xDrive, 318 d xDrive, 320 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1300 Madallus edessä / takana: 30 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-35-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 335 i xDrive, 340 i xDrive, 330 d xDrive, 335 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1300 Madallus edessä / takana: 30 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-36-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 330 d xDrive, 335 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1300 Madallus edessä / takana: 30 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-37-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 07.13 – Moottori: 420 i xDrive, 428 i xDrive, 430 i xDrive, 420 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1255 Madallus edessä / takana: 15-20 mm / 5-10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-38-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 07.13 – Moottori: 435 i xDrive, 440 i xDrive, 420 d xDrive, 430 d xDrive, 435 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1255 Madallus edessä / takana: 15-20 mm / 5-10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-39-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 4 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F33, F83) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 420 i, 425 i, 428 i, 430 i, 420 d, 425 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1290 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-40-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 4 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F33, F83) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 435 i, 440 i, 430 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1290 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-20-031-41-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet BMW – 4 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F33, F83) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 425 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1290 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
3685,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-72-012-03-22) Porsche
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet Porsche – 911 (991) Vuosimalli: 12.11 – Moottori: 3.0 Carrera, 3.0 Carrera S, 3.4 Carrera, 3.8 Carrera S, 3.8 Carrera S / GTS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 795 / 1280 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa PASM Porsche – 911 CABRIOLET / CONVERTIBLE (991) Vuosimalli: 03.12 – Moottori: 3.0 Carrera, 3.0 Carrera S, 3.4 Carrera, 3.8 Carrera S, 3.8 Carrera S / GTS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 795 / 1280 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa PASM
Loppu toistaiseksi
4392,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-72-012-04-22) Porsche
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet Porsche – 911 (991) Vuosimalli: 11.12 – Moottori: 3.0 Carrera 4, 3.0 Carrera 4S, 3.4 Carrera 4, 3.8 Carrera 4S, 3.8 Carrera 4S / GTS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 835 / 1280 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa PASM Porsche – 911 CABRIOLET / CONVERTIBLE (991) Vuosimalli: 11.12 – Moottori: 3.0 Carrera 4, 3.0 Carrera 4S, 3.4 Carrera 4, 3.8 Carrera 4S, 3.8 Carrera 4S / GTS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 835 / 1280 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa PASM
Loppu toistaiseksi
4392,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-72-013-01-22) Porsche
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet Porsche – BOXSTER (981) Vuosimalli: 04.12 – Moottori: 2.7, S 3.4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 810 / 995 Madallus edessä / takana: 15-20 mm / 15-20mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa PASM Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
4392,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-72-013-02-22) Porsche
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet Porsche – CAYMAN (981) Vuosimalli: 03.12 – Moottori: 2.7, S 3.4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 810 / 995 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa PASM Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
4392,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-81-015-08-22) Cupra
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet Cupra – ATECA (KH7) Vuosimalli: 09.18 – Moottori: 2.0 TSI 4Drive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1160 / 1310 Madallus edessä / takana: 30 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
2639,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-85-013-06-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet Volkswagen – MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1550 / 1720 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ Volkswagen – TRANSPORTER T6 BUS (SGB, SGG, SGJ) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1550 / 1720 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ Volkswagen – TRANSPORTER T6 KASTEN / BOX (SGA, SGH) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1550 / 1720 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ Volkswagen – TRANSPORTER T6 PRITSCHE/FAHRGESTELL / PLATFORM/CHASSIS (SFD, SFE, SFL, SFZ) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1550 / 1720 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ
Loppu toistaiseksi
3170,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-85-013-07-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet Volkswagen – MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TSI 4motion, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1710 / 1720 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ Volkswagen – TRANSPORTER T6 BUS (SGB, SGG, SGJ) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TSI 4motion, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1710 / 1720 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ Volkswagen – TRANSPORTER T6 KASTEN / BOX (SGA, SGH) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TSI 4motion, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1710 / 1720 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ Volkswagen – TRANSPORTER T6 PRITSCHE/FAHRGESTELL / PLATFORM/CHASSIS (SFD, SFE, SFL, SFZ) Vuosimalli: 04.15 – 09.19 Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TSI 4motion, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1710 / 1720 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa tehtaan alkuperäinen sport-alusta Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Ei autoihin, joissa 1BH (Off road package) Ei T32-malliin. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimessa clamp-kiinnitys (ei kahdella pultilla) Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 1BL, 1BQ
Loppu toistaiseksi
3170,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-85-046-05-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet Volkswagen – T-ROC (A11) Vuosimalli: 07.17 – Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 940 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö. Vain autoihin, joissa PR-Code 0N1 Vain autoihin, joissa PR-Code UC8
Loppu toistaiseksi
2639,00 € Lisää ostoskoriin