Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Peugeot 308 II
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Peugeot 308 II Vuosimalli: 09.13 – Moottori: 1.6 GTI, 1.6 GT 205, 1.6 PureTech 225, 2.0 GT BlueHDi 180 Suurin sallittu etuakselimassa: 1100kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 900kg Madallus edessä: 15-20 mm Madallus takana: 15 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1110,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Peugeot 308 II
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Peugeot 308 II Vuosimalli: 09.13 – Moottori: 1.6 GTI, 1.6 GT 205 Suurin sallittu etuakselimassa: 1000kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 900kg Madallus edessä: 15-20 mm Madallus takana: 15 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1110,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Peugeot 308 II
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Peugeot 308 II Vuosimalli: 09.13 – Moottori: 1.2 THP 130, 1.6, 1.6 THP 125, 1.6 THP 150, 1.6 THP 163, 1.6 VTi, 1.6 HDi, 1.6 HDi 100, 1.5 BlueHDI 100, 1.5 BlueHDI 130, 1.6 BlueHDi 120, 2.0 BlueHDI 150 Suurin sallittu etuakselimassa: 1100kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 900kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1110,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Peugeot 308 II
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Peugeot 308 II Vuosimalli: 09.13 – Moottori: 1.2 THP 110, 1.2 THP 130, 1.2 VTi 72, 1.6, 1.6 THP 125, 1.6 THP 150, 1.6 THP 163, 1.6 VTi, 1.5 BlueHDI 100, 1.5 BlueHDI 130, 1.6 HDi, 1.6 HDi 100, 1.6 BlueHDi 120 Suurin sallittu etuakselimassa: 1000kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 900kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1110,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Peugeot 308 SW II
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Peugeot 308 SW II Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 1.2 THP 130, 1.6 THP 125, 1.6 THP 150, 1.6 THP 155, 1.6 THP 163, 1.6 VTi, 1.6 HDi 92, 1.6 HDi 100, 1.5 BlueHDI 100, 1.5 BlueHDI 130, 1.6 HDi 115, 1.6 BlueHDi 120, 2.0 BlueHDI 150 Suurin sallittu etuakselimassa: 1100kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 980kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1110,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Peugeot 308 SW II
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Peugeot 308 SW II Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 1.6 GT 205, 1.6 PureTech 225, 2.0 GT BlueHDi 180 Suurin sallittu etuakselimassa: 1100kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 980kg Madallus edessä: 15-20 mm Madallus takana: 15 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1110,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Peugeot 308 SW II
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Peugeot 308 SW II Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 1.6 GT 205 Suurin sallittu etuakselimassa: 1000kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 980kg Madallus edessä: 15-20 mm Madallus takana: 15 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1110,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Peugeot 308 SW II
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Peugeot 308 SW II Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 1.2 THP 110, 1.2 THP 130, 1.6 THP 125, 1.6 THP 150, 1.6 THP 155, 1.6 THP 163, 1.6 VTi, 1.6 HDi 92, 1.5 BlueHDI 100, 1.5 BlueHDI 130, 1.6 HDi 100, 1.6 HDi 115, 1.6 BlueHDi 120 Suurin sallittu etuakselimassa: 1000kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 980kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti B12-sarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida ilmestyvien vikakoodien takia. Tämän voi teettää merkkiliikkeen huollossa.
Loppu toistaiseksi
1110,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Peugeot RCZ
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Peugeot RCZ Vuosimalli: 03.10 – 12.15 Moottori: 1.6 16V, 1.6 THP 150, 1.6 THP 270 Suurin sallittu etuakselimassa: 1100kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 850kg Madallus edessä: 20 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti
Loppu toistaiseksi
1098,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Porsche 911 (991)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Porsche 911 (991) Vuosimalli: 11.12 – Moottori: 3.0 Carrera 4, 3.0 Carrera 4S, 3.4 Carrera 4, 3.8 Carrera 4S, 3.8 Carrera 4S / GTS Suurin sallittu etuakselimassa: 835kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1280kg Madallus edessä: 20-25 mm Madallus takana: 15 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa PASM
Loppu toistaiseksi
3556,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Porsche 911 (991)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Porsche 911 (991) Vuosimalli: 12.11 – Moottori: 3.0 Carrera, 3.0 Carrera S, 3.4 Carrera, 3.8 Carrera S, 3.8 Carrera S / GTS Suurin sallittu etuakselimassa: 795kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1280kg Madallus edessä: 20-25 mm Madallus takana: 15 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa PASM
Loppu toistaiseksi
3556,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Porsche 911 (993)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Porsche 911 (993) Vuosimalli: 10.93 – 09.97 Moottori: 3.6 Carrera, 3.6 Carrera 4, 3.8 Carrera, 3.8 Carrera 4 Suurin sallittu etuakselimassa: 760kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1080kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti
Loppu toistaiseksi
1953,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Porsche 911 (996)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Porsche 911 (996) Vuosimalli: 09.97 – 07.04 Moottori: 3.4 Carrera, 3.6 Carrera, 3.6 Carrera S Suurin sallittu etuakselimassa: 775kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1180kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Vain tyyppiin M 030
Loppu toistaiseksi
2474,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Porsche 911 (997)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Porsche 911 (997) Vuosimalli: 07.04 – 12.12 Moottori: 3.6 Carrera 4, 3.6 Turbo, 3.8 Carrera 4S, 3.8 Carrera GTS, 3.8 Carrera 4 GTS, 3.8 Turbo 3.8 Turbo S Suurin sallittu etuakselimassa: 825kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1250kg Madallus edessä: 20 mm Madallus takana: 20 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa PASM
Toimitusaika 2-9 arkipäivää
3727,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Porsche 911 (997)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Porsche 911 (997) Vuosimalli: 07.04 – 12.12 Moottori: 3.6 Carrera, 3.8 Carrera S, 3.8 Carrera GTS Suurin sallittu etuakselimassa: 775kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1220kg Madallus edessä: 30 mm Madallus takana: 30 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa PASM
Loppu toistaiseksi
3727,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja Porsche 911 CABRIOLET / CONVERTIBLE (991)
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Porsche 911 CABRIOLET / CONVERTIBLE (991) Vuosimalli: 03.12 – Moottori: 3.0 Carrera, 3.0 Carrera S, 3.4 Carrera, 3.8 Carrera S, 3.8 Carrera S / GTS Suurin sallittu etuakselimassa: 795kg Suurin sallittu taka-akselimassa: 1280kg Madallus edessä: 20-25 mm Madallus takana: 15 mm Huomioitavaa: Riippuen moottorista, vaihteistosta, lisävarusteista, tehtaan alkuperäisestä madalletusta alustasta ja alkuperäisten jousien kunnosta, voi madallus vaihdella ilmoitetusta. Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella vähän autokohtaisesti Ei autoihin, joissa PASM
Loppu toistaiseksi
3556,00 € Lisää ostoskoriin