Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-06-22) Seat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Seat – LEON ST (5F8) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-07-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Seat – LEON (KL1, KU1) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 960 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G04, 0N1 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G04, 0N1 Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1030 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-08-22) Seat, Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Seat – LEON ST (5F8) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 2.0 Cupra Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G04, 0N4 Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G04, 0N4 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G04, 0N4 Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G04, 0N4
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-10-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8V1, 8VK) Vuosimalli: 04.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TFSI quattro, 2.0 TFSI quattro, 2.0 TDI quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1075 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Ei autoihin, joissa Audi S-Line -alusta Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.8 TFSI quattro, 1.6 TDI quattro, 2.0 TDI quattro, 2.0 TFSI quattro, 40 TFSI quattro, 40 TDI quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1075 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Ei autoihin, joissa Audi S-Line -alusta
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-12-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8V1, 8VK) Vuosimalli: 10.12 – 12.17 Moottori: 2.0 TDI quattro, 2.0 TFSI quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1080 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 15-20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Vain autoihin, joissa Audi S-Line -alusta Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF) Vuosimalli: 10.12 – Moottori: 2.0 TDI quattro, 2.0 TFSI quattro, 40 TFSI quattro, 40 TDI quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1080 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15-20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Vain autoihin, joissa Audi S-Line -alusta Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 06.20 – Moottori: S3 quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1085 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 20-25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain autoihin, joissa Audi S-Line -alusta Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Vuosimalli: 07.21 – Moottori: RS3 quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1085 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Vain autoihin, joissa S-sport-alusta (Audi)
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-15-22) Audi, Seat, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8V1, 8VK) Vuosimalli: 04.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 30 TFSI, 35 TFSI, 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Audi – A3 LIMOUSINE / SEDAN (8VS, 8VM) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 30 TFSI, 35 TFSI, 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Audi – A3 LIMOUSINE (8YS) Vuosimalli: 04.20 – Moottori: 35 TFSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 980 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 35 TFSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 980 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Seat – LEON (5F1) Vuosimalli: 09.12 – 08.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Seat – LEON SC (5F5) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Volkswagen – GOLF VIII (CD1) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 950 Madallus edessä / takana: 40 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-16-22) Audi, Seat, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8V1, 8VK) Vuosimalli: 04.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 35 TFSI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Audi – A3 LIMOUSINE / SEDAN (8VS, 8VM) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Audi – A3 LIMOUSINE (8YS) Vuosimalli: 04.20 – Moottori: 35 TFSI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 980 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 35 TFSI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 980 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Seat – LEON (5F1) Vuosimalli: 09.12 – 08.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Vuosimalli: 10.13 – 08.20 Moottori: 2.0 Cupra, 2.0 Cupra R Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 25 mm / 15-20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Seat – LEON SC (5F5) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 2.0 Cupra Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Volkswagen – GOLF VIII (CD1) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 950 Madallus edessä / takana: 40 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-17-22) Audi, Seat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8V1, 8VK) Vuosimalli: 04.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N1 Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 30 TFSI, 35 TFSI, 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N1 Audi – A3 LIMOUSINE / SEDAN (8VS, 8VM) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 30 TFSI, 35 TFSI, 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N1 Audi – A3 LIMOUSINE (8YS) Vuosimalli: 04.20 – Moottori: 30 TFSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 955 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 30 TFSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 955 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Seat – LEON (5F1) Vuosimalli: 09.12 – 08.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N1
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-18-22) Audi, Seat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8V1, 8VK) Vuosimalli: 04.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N1 Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 35 TFSI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N1 Audi – A3 LIMOUSINE / SEDAN (8VS, 8VM) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N1 Audi – A3 LIMOUSINE (8YS) Vuosimalli: 04.20 – Moottori: 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 955 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 955 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Seat – LEON (5F1) Vuosimalli: 09.12 – 08.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N1
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-19-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8V1, 8VK) Vuosimalli: 04.12 – Moottori: 1.8 TFSI quattro, 2.0 TFSI quattro, 2.0 TDI quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1075 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Ei autoihin, joissa Audi S-Line -alusta Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.8 TFSI quattro, 1.6 TDI quattro, 2.0 TDI quattro, 2.0 TFSI quattro, 40 TFSI quattro, 40 TDI quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1075 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Ei autoihin, joissa Audi S-Line -alusta
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-20-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Seat – LEON (KL1, KU1) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 960 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G04, 0N1 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G04, 0N1 Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.0 TSI (81KW), 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1030 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-023-01-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A4 (8W2, B9) Vuosimalli: 05.15 – Moottori: 1.4 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI Mild Hybrid, 2.0 TDI, 35 TFSI Mild Hybrid, 40 TFSI Mild Hybrid, 45 TFSI Mild Hybrid, 30 TDI, 35 TDI, 40 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1180 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm Audi – A5 (F53, F5P) Vuosimalli: 06.16 – Moottori: 1.4 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI Mild Hybrid, 2.0 TFSI quattro, 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro, 2.0 TDI, 2.0 TDI quattro 35 TFSI Mild Hybrid, 40 TFSI, 40 TFSI Mild Hybrid, 40 TFSI Mild-Hybrid quattro, 45 TFSI Mild Hybrid, 45 TFSI Mild Hybrid quattro, 30 TDI Mild Hybrid, 35 TDI, 35 TDI Mild Hybrid, 40 TDI, 40 TD Mild Hybrid, 40 TDI quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1180 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm Audi – A5 SPORTBACK (F5A, F5F) Vuosimalli: 06.16 – Moottori: 2.0 TFSI, 2.0 TFSI Mild Hybrid, 2.0 TDI, 35 TFSI Mild Hybrid, 40 TFSI, 40 TFSI Mild Hybrid, 45 TFSI Mild Hybrid, 30 TDI, 35 TDI, 40 TDI, 40 TDI Mild Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1180 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm
Loppu toistaiseksi
1058,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-023-02-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A4 (8W2, B9) Vuosimalli: 05.15 – Moottori: 2.0 TFSI, 2.0 TFSI Mild Hybrid, 2.0 TDI, 35 TFSI Mild Hybrid, 40 TFSI Mild Hybrid, 45 TFSI Mild Hybrid, 30 TDI, 35 TDI, 40 TDI, 40 TDI Mild Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1195 / 1180 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm Audi – A5 (F53, F5P) Vuosimalli: 06.16 – Moottori: 2.0 TDI, 2.0 TDI quattro, 3.0 TDI, 3.0 TDI quattro, S5 quattro, 40 TDI, 40 TDI quattro, 40 TDI Mild-Hybrid quattro, 45 TDI quattro, 50 TDI quattro, 50 TDI Mild Hybrid quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1195 / 1180 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm Audi – A5 SPORTBACK (F5A, F5F) Vuosimalli: 06.16 – Moottori: 2.0 TFSI, 2.0 TFSI Mild Hybrid, 2.0 TDI, 3.0 TDI, 35 TFSI Mild Hybrid, 40 TFSI, 40 TFSI Mild Hybrid, 45 TFSI Mild Hybrid, 30TDI, 35 TDI, 40 TDI, 40 TDI Mild Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1195 / 1180 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm
Loppu toistaiseksi
1058,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-023-03-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A4 (8W2, B9) Vuosimalli: 05.15 – Moottori: 2.0 TFSI quattro, 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro, 2.0 TDI quattro, 40 TFSI Mild Hybrid quattro, 45 TFSI Mild Hybrid quattro, 40 TDI quattro, 40 TDI Mild-Hybrid quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1220 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm Audi – A4 AVANT (8W5, B9) Vuosimalli: 05.15 – Moottori: 1.4 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI Mild Hybrid, 2.0 TDI, 35 TFSI Mild Hybrid, 40 TFSI, 40 TFSI Mild Hybrid, 45 TFSI Mild Hybrid, 30 TDI, 35 TDI, 40 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1220 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm Audi – A5 SPORTBACK (F5A, F5F) Vuosimalli: 06.16 – Moottori: 2.0 TFSI quattro, 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro, 40 TFSI Mild Hybrid quattro, 45 TFSI Mild Hybrid quattro, 40 TDI quattro, 40 TDI Mild Hybrid quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1220 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm
Loppu toistaiseksi
1058,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-023-04-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A4 (8W2, B9) Vuosimalli: 05.15 – Moottori: 2.0 TDI quattro, 3.0 TDI quattro, 40 TFSI Mild Hybrid quattro, 40 TDI quattro, 40 TDI Mild-Hybrid quattro, 45 TDI quattro, 50 TDI quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1195 / 1220 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm Audi – A4 AVANT (8W5, B9) Vuosimalli: 05.15 – Moottori: 2.0 TFSI, 2.0 TFSI Mild Hybrid, 2.0 TDI, 3.0 TDI, 35 TFSI Mild Hybrid, 40 TFSI, 40 TFSI Mild Hybrid, 45 TFSI Mild Hybrid, 30 TDI, 35 TDI, 40 TDI, 40 TDI Mild Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1195 / 1220 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm Audi – A5 SPORTBACK (F5A, F5F) Vuosimalli: 06.16 – Moottori: 2.0 TFSI quattro, 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro, 2.0 TDI quattro, S5 quattro, 40 TFSI Mild Hybrid quattro, 45 TFSI Mild Hybrid quattro, 40 TDI quattro, 40 TDI Mild Hybrid quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1195 / 1220 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm
Loppu toistaiseksi
1058,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-023-05-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A4 AVANT (8W5, B9) Vuosimalli: 05.15 – Moottori: 2.0 TFSI quattro, 2.0 TFSI Mild Hybrid quattro, 2.0 TDI quattro, 40 TFSI Mild Hybrid quattro, 45 TFSI Mild Hybrid quattro, 40 TDI quattro, 40 TDI Mild-Hybrid quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1250 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Alkuperäistä jousilautasta on käytettävä Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa iskunvaimentimen kiinnityskohdan halkaisija 49mm
Loppu toistaiseksi
1058,00 € Lisää ostoskoriin
