Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-022-03-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – GOLF VI (5K1)Vuosimalli: 10.08 – 11.13Moottori: 1.4 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16VSuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 930Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30-35 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 50 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.Vain tyyppiin G02Vuosimalli: 10.08 – 11.13Moottori: 2.0 GTISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 930Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 20 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 50 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.Vain tyyppiin G02
Loppu toistaiseksi
1133,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-022-04-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – GOLF VI (5K1)Vuosimalli: 10.08 – 11.13Moottori: 1.4 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16VSuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 930Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30-35 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 55 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.Vain tyyppiin G07, G08, G09, G11Vuosimalli: 10.08 – 11.13Moottori: 2.0 GTISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 930Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 20 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 55 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.Vain tyyppiin G07, G08, G09, G11
Toimitusaika n. 7 päivää
1133,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-031-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – JETTA IV (162)Vuosimalli: 04.10 –Moottori: 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 2.0, 1.6 TDI, 2.0 TDISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1005Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinVain autoihin, joissa etujousijalka 50 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain tyyppiin G46, G57, G10
Toimitusaika n. 7 päivää
992,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-031-02-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – JETTA IV (162)Vuosimalli: 04.10 –Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 2.0, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 2.5, 2.5 FSISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 1005Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinVain autoihin, joissa etujousijalka 50 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain tyyppiin G46, G57, G10
Toimitusaika n. 7 päivää
992,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-031-03-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – JETTA IV (162)Vuosimalli: 04.10 –Moottori: 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 2.0, 1.6 TDI, 2.0 TDISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1005Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinVain autoihin, joissa etujousijalka 55 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain tyyppiin G46, G57, G10
Toimitusaika n. 7 päivää
992,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-031-04-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – JETTA IV (162)Vuosimalli: 04.10 –Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 2.0, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 2.5, 2.5 FSISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 1005Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinVain autoihin, joissa etujousijalka 55 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain tyyppiin G46, G57, G10
Toimitusaika n. 7 päivää
992,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-051-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – GOLF VIII (CD1)Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 1.5 eTSISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 950Madallus edessä / takana: 40 mm / 40 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 55 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain autoihin, joissa takana erillisjousitusAlkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Loppu toistaiseksi
1082,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-051-02-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – GOLF VIII (CD1)Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 2.0 TSI R 4motionSuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 950Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 55 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
Loppu toistaiseksi
Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-051-05-22) Seat, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetSeat – LEON (KL1, KU1)Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 2.0 TFSISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 965Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 55 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain autoihin, joissa takana erillisjousitusAlkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteitaVolkswagen – GOLF VIII (CD1)Vuosimalli: 09.20 – Moottori: 2.0 GTI, 2.0 GTI Clubsport, 2.0 GTDSuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 930Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 20 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 55 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain autoihin, joissa takana erillisjousitusMadallus n. 15mm vähemmän autoissa, joissa alun perin 19-tuumaiset vanteet
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-059-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5)Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1030Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 50 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain autoihin, joissa takana erillisjousitusAlkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-059-02-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5)Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1030Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 55 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain autoihin, joissa takana erillisjousitusAlkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-059-03-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5)Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TSI, 2.0 TDISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1030Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 50 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain autoihin, joissa takana erillisjousitusAlkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-059-04-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5)Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TSI, 2.0 TDISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1030Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 55 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain autoihin, joissa takana erillisjousitusAlkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -
Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-059-05-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 SportlineSoveltuvuudetVolkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5)Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 eTSISuurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1050Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mmEi autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätöEi nelivetomalleihinEi autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätöVain autoihin, joissa etujousijalka 55 mmIskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.Vain autoihin, joissa takana erillisjousitusAlkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Loppu toistaiseksi
1082,00 € Lisää ostoskoriin