Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-022-03-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VI (5K1) Vuosimalli: 10.08 – 11.13 Moottori: 1.4 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 930 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G02 Vuosimalli: 10.08 – 11.13 Moottori: 2.0 GTI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 930 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G02
Loppu toistaiseksi
1133,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-022-04-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VI (5K1) Vuosimalli: 10.08 – 11.13 Moottori: 1.4 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 930 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G07, G08, G09, G11 Vuosimalli: 10.08 – 11.13 Moottori: 2.0 GTI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 930 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G07, G08, G09, G11
Toimitusaika n. 7 päivää
1133,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-031-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – JETTA IV (162) Vuosimalli: 04.10 – Moottori: 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 2.0, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1005 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G46, G57, G10
Loppu toistaiseksi
992,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-031-02-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – JETTA IV (162) Vuosimalli: 04.10 – Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 2.0, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 2.5, 2.5 FSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 1005 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G46, G57, G10
Loppu toistaiseksi
992,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-031-03-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – JETTA IV (162) Vuosimalli: 04.10 – Moottori: 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 2.0, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1005 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G46, G57, G10
Toimitusaika n. 7 päivää
992,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-031-04-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – JETTA IV (162) Vuosimalli: 04.10 – Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 2.0, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 2.5, 2.5 FSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 1005 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G46, G57, G10
Toimitusaika n. 7 päivää
992,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-051-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VIII (CD1) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 1.5 eTSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 950 Madallus edessä / takana: 40 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Loppu toistaiseksi
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-051-02-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VIII (CD1) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 2.0 TSI R 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 950 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus
Loppu toistaiseksi
Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-051-05-22) Seat, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Seat – LEON (KL1, KU1) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 2.0 TFSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 965 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Volkswagen – GOLF VIII (CD1) Vuosimalli: 09.20 – Moottori: 2.0 GTI, 2.0 GTI Clubsport, 2.0 GTD Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1110 / 930 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Madallus n. 15mm vähemmän autoissa, joissa alun perin 19-tuumaiset vanteet
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-059-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1030 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-059-02-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1030 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-059-03-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1030 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-059-04-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1030 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-85-059-05-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 eTSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1050 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Loppu toistaiseksi
1082,00 € Lisää ostoskoriin
