Madallussarjat kiinteällä madalluksella
Kiinteästi madaltavat alustasarjat ovat jousien jälkeen seuraava askel ajo-ominaisuuksien parantamiseen. Madallussarjoissa tulevat madallusjouset ja jousien kanssa yhteen soveltuvat iskunvaimentimet.
-

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-051-13-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VIII (CD1) Vuosimalli: 09.20 – Moottori: 1.4 GTE Plug-in Hybrid, 1.4 Plug-in Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1025 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Loppu toistaiseksi
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-051-14-22) Audi, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Audi – A3 LIMOUSINE (8YS) Vuosimalli: 04.20 – Moottori: 35 TFSI Mild Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 995 / 980 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 35 TFSI Mild Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 995 / 980 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Volkswagen – GOLF VIII (CD1) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 1.5 eTSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 950 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Loppu toistaiseksi
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-051-15-22) Audi, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Audi – A3 LIMOUSINE (8YS) Vuosimalli: 04.20 – Moottori: 35 TFSI Mild Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 980 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 35 TFSI Mild Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 980 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Volkswagen – GOLF VIII (CD1) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 1.5 eTSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 950 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Loppu toistaiseksi
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-052-01-22) Cupra, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Cupra – BORN Vuosimalli: 08.21 – Moottori: 45, 58, 58 e-boost Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1260 Madallus edessä / takana: 15 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volkswagen – ID.3 (E11) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: ID.3 Pro (107kw), ID.3 Pro (150kw), ID.3 Pure (110kw) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1260 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
940,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-053-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – CADDY V (SBB, SBJ) Vuosimalli: 09.20 – Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1170 / 1140 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Akseliväli 2755mm
Loppu toistaiseksi
1043,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-058-01-22) Audi, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Audi – Q4 SUV (F4B) Vuosimalli: 03.21 – Moottori: 35 e-tron Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1145 / 1455 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Audi – Q4 SPORTBACK (F4N) Vuosimalli: 06.21 – Moottori: 35 e-tron Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1145 / 1455 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volkswagen – ID.4 (E21) Vuosimalli: 01.21 – Moottori: ID.4 Pure (109kw), ID.4 Pure Performance (125kw) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1145 / 1470 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1306,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-058-02-22) Audi, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Audi – Q4 SUV (F4B) Vuosimalli: 03.21 – Moottori: 40 e-tron Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1215 / 1560 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Audi – Q4 SPORTBACK (F4N) Vuosimalli: 06.21 – Moottori: 40 e-tron Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1215 / 1560 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volkswagen – ID.4 (E21) Vuosimalli: 05.20 – Moottori: ID.4 Pro (128/150/210kw) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1215 / 1560 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volkswagen – ID.5 (E39) Vuosimalli: 11.21 – Moottori: ID.5 Pro (128/150kw) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1215 / 1560 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1306,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-058-03-22) Audi, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Audi – Q4 SUV (F4B) Vuosimalli: 03.21 – Moottori: 45 e-tron quattro, 50 e-tron quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1285 / 1560 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Audi – Q4 SPORTBACK (F4N) Vuosimalli: 06.21 – Moottori: 45 e-tron quattro, 50 e-tron quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1285 / 1560 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volkswagen – ID.4 (E21) Vuosimalli: 05.21 – Moottori: ID.4 Pro 4Motion (195/210kw), ID.4 GTX Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1285 / 1560 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20-25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Volkswagen – ID.5 (E39) Vuosimalli: 08.21 – Moottori: ID.5 GTX Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1285 / 1560 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20-25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1374,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-059-13-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 eTSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 1050 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Loppu toistaiseksi
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-060-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – MULTIVAN T7 (STM, STN) Vuosimalli: 08.21 – Moottori: 1.4 e-Hybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1510 / 1460 Madallus edessä / takana: 30 mm / 25-30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1119,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-062-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – ID.BUZZ BUS (EBB) Vuosimalli: 05.22 – Moottori: Pro (150kw) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1655 / 1865 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Akseliväli 2989mm Volkswagen – ID.BUZZ KASTEN (EBA) Vuosimalli: 05.22 – Moottori: Pro (150kw) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1655 / 1865 Madallus edessä / takana: 25 mm / 15-20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Akseliväli 2989mm
Loppu toistaiseksi
1484,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-063-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – ID.7 (ED2) Vuosimalli: 08.23 – Moottori: ID.7 Pro (210kw) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1215 / 1470 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1306,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-064-01-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – TIGUAN (CT) Vuosimalli: 09.23 – Moottori: 1.5 eTSI (Mild-Hybrid) Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1145 / 1105 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1126,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-064-02-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – TIGUAN (CT) Vuosimalli: 09.23 – Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1205 / 1105 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1126,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-85-064-03-22) VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Volkswagen – TIGUAN (CT) Vuosimalli: 09.23 – Moottori: 2.0 TDI 4motion Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1205 / 1190 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus M1G-luokan ajoneuvot on muutettava M1-ajoneuvoiksi Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1126,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit Damptronic -alustasarja (E90-15-024-04-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Damptronic. Damptronic-sarjalla säilytät toiminnassa alkuperäisen sähköisen iskunvaimennuksen. Soveltuvuudet Audi – Q2 (GAB) Vuosimalli: 09.16 – Moottori: 2.0 TFSI quattro, 2.0 TDI quattro, 35 TDI quattro, 40 TFSI quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1160 / 1055 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain autoihin, joissa sähköinen vaimennussäätö.
Loppu toistaiseksi
2639,00 € Lisää ostoskoriin