Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-006-04-22) Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Skoda – FABIA II COMBI (545) / STATION WAGON (545) Vuosimalli: 10.07 – 12.14 Moottori: 1.2 TDI, 1.4 TDI, 1.6 TDI, 1.9 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 840 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
932,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-006-05-22) Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Skoda – FABIA III (NJ3) Vuosimalli: 08.14 – Moottori: 1.0, 1.0 TSI, 1.2 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 870 / 840 Madallus edessä / takana: 30 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
971,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-006-06-22) Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Skoda – FABIA III (NJ3) Vuosimalli: 08.14 – Moottori: 1.2 TSI, 1.4 TDI, 1.6 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 840 Madallus edessä / takana: 30 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vuosimalli: 05.18 – Moottori: 1.4 TSI R5 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 kg / 840 kg Madallus edessä / takana: 10 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
971,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-007-01-22) Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Skoda – SUPERB II (3T4) Vuosimalli: 03.08 – 05.15 Moottori: 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1210 / 1250 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Skoda – SUPERB II KOMBI / ESTATE (3T5) Vuosimalli: 10.09 – 05.15 Moottori: 1.4 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1210 / 1250 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1046,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-008-01-22) Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Skoda – YETI (5L) Vuosimalli: 05.09 – 12.17 Moottori: 1.4 TSI 4×4, 1.8 TSI 4×4, 2.0 TDI 4×4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1200 / 1250 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1054,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-008-02-22) Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Skoda – YETI (5L) Vuosimalli: 05.09 – 12.17 Moottori: 1.4 TSI 4×4, 1.8 TSI 4×4, 2.0 TDI 4×4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1200 / 1250 Madallus edessä / takana: 30-35 mm / 30-35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1054,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-008-03-22) Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Skoda – YETI (5L) Vuosimalli: 05.09 – 12.17 Moottori: 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 TDI, 1.4 TSI 4×4, 1.8 TSI 4×4, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4×4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1160 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1054,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-008-04-22) Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Skoda – YETI (5L) Vuosimalli: 05.09 – 12.17 Moottori: 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.6, 1.6 TDI, 1.4 TSI 4×4, 1.8 TSI 4×4, 2.0 TDI, 2.0 TDI 4×4 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1160 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1054,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-009-01-22) Seat, Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – TOLEDO IV (KG3) Vuosimalli: 07.12 – Moottori: 1.2, 1.2 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 880 / 900 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Skoda – RAPID (NH3) Vuosimalli: 07.12 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2, 1.2 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 880 / 900 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Skoda – RAPID SPACEBACK (NH1) Vuosimalli: 07.12 – 12.19 Moottori: 1.0 TSI, 1.2, 1.2 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 880 / 900 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
965,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-009-02-22) Seat, Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – TOLEDO IV (KG3) Vuosimalli: 07.12 – Moottori: 1.4 TSI, 1.4 TDI, 1.6, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 900 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Skoda – RAPID (NH3) Vuosimalli: 07.12 – Moottori: 1.4 TSI, 1.6, 1.4 TDI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 900 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Skoda – RAPID SPACEBACK (NH1) Vuosimalli: 07.12 – 12.19 Moottori: 1.4 TSI, 1.6, 1.4 TDI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 960 / 900 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
965,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-010-01-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – LEON ST (5F8) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 1150 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Volkswagen – GOLF VII VARIANT (BA5, BV5) Vuosimalli: 04.13 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.4 TSI MultiFuel, 1.5 TSI, 1.6 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1150 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, 0N4 Volkswagen – GOLF SPORTSVAN (AM1, AN1) Vuosimalli: 02.14 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.4 TSI MultiFuel, 1.5 TSI, 1.6 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, 0N4 Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 1050 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-010-02-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – LEON ST (5F8) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 2.0 Cupra Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 15 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Volkswagen – GOLF VII VARIANT (BA5, BV5) Vuosimalli: 04.13 – Moottori: 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, 0N4 Vuosimalli: 01.15 – Moottori: 2.0 GTD Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 15 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, 0N4 Volkswagen – GOLF SPORTSVAN (AM1, AN1) Vuosimalli: 02.14 – Moottori: 1.4 TSI, 1.4 TSI Multi-Fuel, 1.6, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, 0N4 Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1050 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-010-03-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – LEON ST (5F8) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 1050 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Seat – LEON (KL1, KU1) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 960 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 1050 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1050 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Volkswagen – GOLF VII VARIANT (BA5, BV5) Vuosimalli: 04.13 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.4 TSI MultiFuel, 1.5 TSI, 1.6 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1050 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, 0N1 Volkswagen – GOLF SPORTSVAN (AM1, AN1) Vuosimalli: 02.14 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.4 TSI MultiFuel, 1.5 TSI, 1.6 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1050 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, 0N1
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-010-04-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – LEON ST (5F8) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1050 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Seat – LEON (KL1, KU1) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 960 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1050 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1050 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Volkswagen – GOLF VII VARIANT (BA5, BV5) Vuosimalli: 04.13 – Moottori: 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1050 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, 0N1 Volkswagen – GOLF SPORTSVAN (AM1, AN1) Vuosimalli: 02.14 – Moottori: 1.4 TSI, 1.4 TSI Multi-Fuel, 1.6, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1050 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, 0N1
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-010-05-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – LEON ST (5F8) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 1150 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Volkswagen – GOLF VII VARIANT (BA5, BV5) Vuosimalli: 04.13 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.4 TSI MultiFuel, 1.5 TSI, 1.6 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G02, 0N4 Volkswagen – GOLF SPORTSVAN (AM1, AN1) Vuosimalli: 02.14 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.4 TSI MultiFuel, 1.5 TSI, 1.6 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 985 kg / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G02, 0N4 Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 990 / 1050 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-79-010-06-22) Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet Seat – LEON ST (5F8) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 2.0 Cupra Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 15 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G03, G04, G05, G06, G07, 0N4 Volkswagen – GOLF VII VARIANT (BA5, BV5) Vuosimalli: 04.13 – Moottori: 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G02, 0N4 Vuosimalli: 01.15 – Moottori: 2.0 GTD Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 15 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G02, 0N4 Volkswagen – GOLF SPORTSVAN (AM1, AN1) Vuosimalli: 02.14 – Moottori: 1.4 TSI, 1.4 TSI Multi-Fuel, 1.6, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1150 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G02, 0N4 Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 2.0 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1090 / 1050 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin
