Eibach B12 Pro-Kit ja Sportline
Eibach madaltaa auton painopistettä vain niin paljon kuin on teknisesti järkevää. Eibach ei tarjoa äärimmilleen vietyä tuningia: Eibachin tuotekehityksen lähtökohta on ajamisen ilon maksimointi, joka saavutetaan parantamalla alustan suorituskykyä ja auton ajo-ominaisuuksia tinkimättä mukavuudesta. B12 Pro-Kit sarjojen suunnittelun lähtökohtana on paras mahdollinen suorituskyky katuajoon ilman uhrauksia ajomukavuuden suhteen. Eibach B12 Sportline alustasarjojen suunnittelun lähtökohtana on ollut sekä aggressiivisen ulkonäön että samalla parhaan mahdollisen suorituskyvyn yhdistäminen
-

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-006-07-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A4 AVANT (8E5, B6) Vuosimalli: 09.01 – 12.05 Moottori: 1.8 T, 1.9 TDI, 2.4, 3.0 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1135 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Valmistenumeroon 8E-5-400 000 asti
Loppu toistaiseksi
992,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-006-08-22) Audi, Seat
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A4 AVANT (8E5, B6) Vuosimalli: Ch-Nr. – 12.04 Moottori: 1.8 T, 1.9 TDI, 2.4, 3.0 Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1135 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Valmistenumerosta 8E-5-400 001 eteenpäin Audi – A4 AVANT (8ED, B7) Vuosimalli: 11.04 – 06.08 Moottori: 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.0 TFSI, 3.0, 3.2 FSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1135 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Seat – EXEO (3R2) Vuosimalli: 12.08 – 05.13 Moottori: 2.0 TFSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1135 Madallus edessä / takana: 45 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Seat – EXEO ST (3R5) Vuosimalli: 06.09 – 05.13 Moottori: 2.0 TFSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1135 Madallus edessä / takana: 45 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1024,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-007-01-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8P1) Vuosimalli: 05.03 – 08.12 Moottori: 1.2 TSI, 1.4 TFSI, 1.6, 1.6 E-Power, 1.6 FSI, 1.6 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 1.9 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1010 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G02
Toimitusaika n. 7 päivää
1137,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-007-02-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8P1) Vuosimalli: 05.03 – 08.12 Moottori: 1.2 TSI, 1.4 TFSI, 1.6, 1.6 E-Power, 1.6 FSI, 1.6 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 1.9 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1010 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G07, G08
Toimitusaika n. 7 päivää
1137,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-007-03-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8P1) Vuosimalli: 05.03 – 08.12 Moottori: 1.6 TDI, 1.8 T, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 1010 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G02
Toimitusaika n. 7 päivää
1137,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-007-04-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8P1) Vuosimalli: 05.03 – 08.12 Moottori: 1.8 T, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 1010 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G07, G08
Toimitusaika n. 7 päivää
1137,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-007-05-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 SPORTBACK (8PA) Vuosimalli: 09.04 – 03.13 Moottori: 1.4 TFSI, 1.6, 1.6 E-Power, 1.6 FSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1005 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G02
Toimitusaika n. 7 päivää
1137,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-007-06-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 SPORTBACK (8PA) Vuosimalli: 09.04 – 03.13 Moottori: 1.4 TFSI, 1.6, 1.6 E-Power, 1.6 FSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1005 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G07, G08
Toimitusaika n. 7 päivää
1137,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-007-07-22) Audi, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 SPORTBACK (8PA) Vuosimalli: 09.04 – 03.13 Moottori: 1.4 TFSI, 1.6 TDI, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 1005 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G02 Volkswagen – GOLF VI CABRIOLET / CONVERTIBLE (517) Vuosimalli: 03.11 – 05.16 Moottori: 1.4 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 1005 Madallus edessä / takana: 35 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G02
Toimitusaika n. 7 päivää
1137,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-007-08-22) Audi, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 SPORTBACK (8PA) Vuosimalli: 09.04 – 03.13 Moottori: 1.4 TFSI, 1.6 TDI, 1.8 TFSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 TFSI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 1005 Madallus edessä / takana: 45-50 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Alustasarjan asennuksen jälkeen sähköinen vaimennussäätö ei enää toimi. Auto täytyy uudelleenohjelmoida. Vaihtoehtoisesti hankittava häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G07, G08 Volkswagen – GOLF VI CABRIOLET / CONVERTIBLE (517) Vuosimalli: 03.11 – 05.16 Moottori: 2.0 TSI, 2.0 GTI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1130 / 1005 Madallus edessä / takana: 25 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 55 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain tyyppiin G07, G08, G09, G11
Toimitusaika n. 7 päivää
1137,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-011-01-22) Audi
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A4 (8K2, B8) Vuosimalli: 11.07 – 12.15 Moottori: 1.8 TFSI, 1.8 TFSI quattro, 2.0 TDI, 2.0 TDI quattro, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI flexible fuel, 2.0 TFSI fexible fuel quattro, 3.2 FSI, 3.2 FSI quattro Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1175 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa standardi-alusta Audi – A4 AVANT (8K5, B8) Vuosimalli: 04.08 – 12.15 Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 2.0 TFSI flexible fuel, 2.0 TDI, 3.2 FSI ilman automaattivaihteistoa Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1140 / 1175 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1080,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-01-22) Audi, Seat, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8V1, 8VK) Vuosimalli: 04.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 30 TFSI, 35 TFSI, 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Audi – A3 LIMOUSINE / SEDAN (8VS, 8VM) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 30 TFSI, 35 TFSI, 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Audi – A3 LIMOUSINE (8YS) Vuosimalli: 04.20 – Moottori: 35 TFSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 980 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 35 TFSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 980 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Seat – LEON (5F1) Vuosimalli: 09.12 – 08.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Seat – LEON SC (5F5) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Volkswagen – GOLF VIII (CD1) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 950 Madallus edessä / takana: 40 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-02-22) Audi, Seat, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8V1, 8VK) Vuosimalli: 04.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 35 TFSI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Audi – A3 LIMOUSINE / SEDAN (8VS, 8VM) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Audi – A3 LIMOUSINE (8YS) Vuosimalli: 04.20 – Moottori: 35 TFSI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 980 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 35 TFSI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 980 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Seat – LEON (5F1) Vuosimalli: 09.12 – 08.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Vuosimalli: 10.13 – 08.20 Moottori: 2.0 Cupra, 2.0 Cupra R Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 25 mm / 15-20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Seat – LEON SC (5F5) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 2.0 Cupra Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1070 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Volkswagen – GOLF VIII (CD1) Vuosimalli: 07.19 – Moottori: 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 950 Madallus edessä / takana: 40 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-03-22) Audi, Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8V1, 8VK) Vuosimalli: 04.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 30 TFSI, 35 TFSI, 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Audi – A3 LIMOUSINE / SEDAN (8VS, 8VM) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.0 TFSI, 1.2 TFSI, 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 30 TFSI, 35 TFSI, 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Audi – A3 LIMOUSINE (8YS) Vuosimalli: 04.20 – Moottori: 30 TFSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 955 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 30 TFSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 955 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Seat – LEON (5F1) Vuosimalli: 09.12 – 08.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Seat – LEON SC (5F5) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Seat – LEON ST (5F8) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Seat – LEON (KL1, KU1) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 1.0 TSI, 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1000 / 960 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G04, 0N1 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.0 TSI, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1010 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G04, 0N1 Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.0 TSI (81KW), 1.5 TSI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 970 / 1030 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-04-22) Audi, Seat, Skoda, VW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Audi – A3 (8V1, 8VK) Vuosimalli: 04.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Audi – A3 SPORTBACK (8VA, 8VF) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.4 TFSI, 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 35 TFSI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Audi – A3 LIMOUSINE / SEDAN (8VS, 8VM) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.5 TFSI, 1.8 TFSI, 2.0 TFSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI, 40 TFSI, 30 TDI, 35 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Audi – A3 LIMOUSINE (8YS) Vuosimalli: 04.20 – Moottori: 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 955 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Audi – A3 SPORTBACK (8YA) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 30 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 955 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 40-45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Seat – LEON (5F1) Vuosimalli: 09.12 – 08.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Seat – LEON SC (5F5) Vuosimalli: 09.12 – Moottori: 1.8 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Seat – LEON ST (5F8) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G02, 0N1 Seat – LEON (KL1, KU1) Vuosimalli: 11.19 – Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 960 Madallus edessä / takana: 45 mm / 35 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G04, 0N1 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1010 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Vain tyyppiin G01, G04, 0N1 Volkswagen – GOLF VIII VARIANT (CG5) Vuosimalli: 08.20 – Moottori: 1.5 TSI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1030 Madallus edessä / takana: 40-45 mm / 35-40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa jäykkä taka-akseli Alkuperäisen kumilevyn sijasta voi käyttää paksumpia levyjä 5Q0 512 149 G (9mm) tai 8J0 512 149 (13 mm), autoissa joissa omamassaa nostavia varusteita
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Sportline -alustasarja (E95-15-021-05-22) Seat, Skoda
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Sportline Soveltuvuudet Seat – LEON ST (5F8) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 45 mm / 40 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 2.0 Cupra Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G02, 0N4 Skoda – OCTAVIA III (5E3, NL3, NR3) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 1.8 TSI, 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G04, 0N4 Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G04, 0N4 Skoda – OCTAVIA III COMBI / STATION WAGON (5E5) Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI, 1.6 TDI, 2.0 TDI Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 40-50 mm / 45 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G04, 0N4 Vuosimalli: 11.12 – 10.20 Moottori: 2.0 TSI RS, 2.0 TDI RS Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1100 / 1150 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Vain autoihin, joissa etujousijalka 50 mm Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Vain autoihin, joissa takana erillisjousitus Vain tyyppiin G01, G04, 0N4
Toimitusaika n. 7 päivää
1082,00 € Lisää ostoskoriin