Madallussarjat kiinteällä madalluksella
Kiinteästi madaltavat alustasarjat ovat jousien jälkeen seuraava askel ajo-ominaisuuksien parantamiseen. Madallussarjoissa tulevat madallusjouset ja jousien kanssa yhteen soveltuvat iskunvaimentimet.
-

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-030-03-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 02.12 – 06.19 Moottori: M 135 i xDrive, M 140 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160 Madallus edessä / takana: 15 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 02.12 – Moottori: M 135 i xDrive, M 140 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160 Madallus edessä / takana: 15 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: M 235 i xDrive, M 240 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160 Madallus edessä / takana: 15 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. BMW – 2 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F23) Vuosimalli: 11.14 – Moottori: M 235 i xDrive, M 240 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1040 / 1160 Madallus edessä / takana: 15 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-030-04-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 1 (F20) Vuosimalli: 02.12 – 06.19 Moottori: 118 d xDrive, 120 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 15 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. BMW – 1 (F21) Vuosimalli: 02.12 – Moottori: 120 d xDrive, 118d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 25 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. BMW – 2 COUPE (F22, F87) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 220d xDrive, 228 i xDrive, 230 i xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 975 / 1160 Madallus edessä / takana: 30 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-01-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 316 i, 318 i, 320 i, 328 i, 330 i, 335 i, 316 d, 318 d, 320 d, 325 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1255 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 07.13 – Moottori: 418 i, 420 i, 425 i, 428 i, 430 i, 418 d, 420 d, 425 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1255 Madallus edessä / takana: 15-20 mm / 5-10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) BMW – 4 GRAN COUPE (F36) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 418i, 420 i, 425 i, 428 i, 430 i, 418 d, 420 d, 425 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1255 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-02-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 335 i, 340 i, 325 d, 330 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1255 Madallus edessä / takana: 20-25 mm / 20-25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) BMW – 4 COUPE (F32, F82) Vuosimalli: 07.13 – Moottori: 435 i, 440 i, 430 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1255 Madallus edessä / takana: 15-20 mm / 5-10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) BMW – 4 GRAN COUPE (F36) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 435 i, 440 i, 430 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1255 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-03-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 320i xDrive, 318 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1310 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-04-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 320 i xDrive, 328 i xDrive, 330 i xDrive, 320 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1310 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. BMW – 4 GRAN COUPE (F36) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 420 i xDrive, 428 i xDrive, 430 i xDrive, 420 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1310 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-05-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 01.12 – 06.15 Moottori: ActiveHybrid Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1310 Madallus edessä / takana: 35 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-06-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 10.11 – 10.18 Moottori: 335 i xDrive, 340 i xDrive, 330 d xDrive, 335 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1310 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. BMW – 4 GRAN COUPE (F36) Vuosimalli: 03.14 – Moottori: 435 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1095 / 1310 Madallus edessä / takana: 25 mm / 20 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-07-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 4 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F33, F83) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 420 i, 425 i, 428 i, 430 i, 420 d, 425 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1290 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-08-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 4 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F33, F83) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 435 i, 440 i, 430 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1075 / 1290 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-09-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 316 i, 318 i, 320 i, 328 i, 330 i, 316 d, 318 d, 320 d, 325 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1310 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin BMW – 3 GRAN TOURISMO (F34) Vuosimalli: 03.13 – Moottori: 320i, 328i, 318d, 320d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1310 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 25-30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-10-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 (F30, F80) Vuosimalli: 11.15 – 10.18 Moottori: 330e Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1010 / 1310 Madallus edessä / takana: 30 mm / 30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 335 i, 340 i, 325 d, 330 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1310 Madallus edessä / takana: 25-30 mm / 25 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin BMW – 3 GRAN TOURISMO (F34) Vuosimalli: 03.13 – Moottori: 320i, 330i, 335i, 340i, 325d, 330d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1310 Madallus edessä / takana: 30-40 mm / 25-30 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod) Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-11-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 4 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F33, F83) Vuosimalli: 10.13 – Moottori: 425 d Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1290 Madallus edessä / takana: 20 mm / 10 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Autoissa, joissa EDC, tarvitaan alkuperäisosia 31306792211 (coupling rod)
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-14-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 320 i xDrive, 318 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 965 / 1300 Madallus edessä / takana: 30 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-15-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 3 TOURING (F31) Vuosimalli: 06.12 – 06.19 Moottori: 320 i xDrive, 328 i xDrive, 330 i xDrive, 318 d xDrive, 320 d xDrive Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1020 / 1300 Madallus edessä / takana: 30 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja. Mukana tulevat spacer-levyt (M45-20-045-01-01) on lähinnä tarkoitettu BMW 3 Touring (F31) -malliin
Toimitusaika n. 7 päivää
1125,00 € Lisää ostoskoriin -

Eibach B12 Pro-Kit -alustasarja (E90-20-031-16-22) BMW
Eibach + Bilstein – Tuloksena alustamarkkinoiden laadukkain sarja: B12 Pro-Kit Soveltuvuudet BMW – 4 CABRIOLET / CONVERTIBLE (F33, F83) Vuosimalli: 07.14 – Moottori: M4, M4 Competition Suurimmat sallitut akselimassat edessä / takana: 1050 / 1250 Madallus edessä / takana: 20 mm / 15 mm Ei autoihin, joissa automaattinen ajokorkeudensäätö Ei nelivetomalleihin Ei autoihin, joissa sähköinen vaimennuksensäätö Iskunvaimentimien kaasunpaineesta johtuen, madallus voi vaihdella autokohtaisesti. Jos autossa on sähköinen iskunvaimennuksensäätö, poistuu se käytöstä. Tällöin tarvitaan häiriönpoistosarja.
Loppu toistaiseksi
1443,00 € Lisää ostoskoriin